علی علیپور : از پرسپولیس ، استقلال و سپاهان پیشنهاد داشتم

مهاجم تیم ژیل‌ ویسنته با بیان اینکه باشگاه پرتغالی‌ با بازگشتم به پرسپولیس مخالفت کرد گفت: معتقدم دربی روز یکشنبه با تساوی همراه می‌ شود.
کدخبر (169564) | 01 اردیبهشت 1402 | ساعت 18:45
0 161
علی علیپور : از پرسپولیس ، استقلال و سپاهان پیشنهاد داشتم
مهاجم تیم ژیل‌ ویسنته با بیان اینکه باشگاه پرتغالی‌ با بازگشتم به پرسپولیس مخالفت کرد گفت: معتقدم دربی روز یکشنبه با تساوی همراه می‌ شود.

به گزارش سرخ نیوز، علی علیپور در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی در مورد صحبت هایی که در نیم فصل برای بازگشت به پرسپولیس انجام شد، اظهار داشت: درست است. از سه تیم خوب که امسال در کورس قهرمانی رقابت تنگاتنگی دارند، پیشنهاد داشتم. از لیگ‌های دیگر اروپایی مانند یونان، بلژیک، ترکیه و کشورهای حوزه خلیج فارس هم پیشنهاد داشتم اما باشگاه به شدت مخالفت کرد. یکی از بازیکنان اصلی ما فصل بعد می‌رود و من هم از نفرات ثابت تیم هستم و به همین خاطر نیاز دارند که فصل بعد بمانم. وی افزود: همانطور که گفتم از سپاهان، استقلال و پرسپولیس پیشنهاداتی داشتم اما باشگاه با آنها مخالفت کرد و مانع از این شد که دوباره لباس خوشرنگ پرسپولیس را بپوشم. مهاجم ژیل ویسنته پرتغال گفت: ساپینتو و مورایس با مدیر ورزشی باشگاهمان صحبت کردند. اکنون هم در حال ریکاوری بعد از جراحی برای فصل بعد هستم‌. علیپور در مورد پیش‌بینی اش از نتیجه دربی صدم پایتخت، گفت: با توجه به اینکه دو تیم در کورس قهرمانی هستند و تنها یک امتیاز در جدول با هم فاصله دارند این دربی با تمام دربی‌های چند سال اخیر متفاوت است. شرایط خیلی سخت است از این بابت که تیم‌ها با همه توانشان حمله نمی‌کنند و دست به ریسکی نمی‌زنند تا محتاطانه تر باشند و اگر هم قرار برای برد باشد با حداقل گل این پیروزی رقم می‌خورد. نظر من این است که بازی فیزیکی و سختی از آب در بیاید. اگر اشتباه نکنم یا صفر صفر می‌شود و یا یک بر یک. وی در خصوص خاطراتش از دربی گفت: اولین گلم را در ۱۸ سالگی در دربی زدم. آن سال شرایط خوبی نداشتیم و مهم بود برنده شویم. در آن بازی هم که چهار بر دو پیروز شدیم، اگر پنالتی مهدی طارمی گل ‌می‌شد، هفت گل به استقلال می‌زدیم. علیپور در خصوص تیم ملی ایران نیز بیان کرد: به قلعه‌نویی تبریک گفتم و امیدوارم به او فرصت بدهند تا در تیم ملی به موفقیت برسد. قطعا تلاش می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم تا در جام ملت‌های آسیا در بین نفرات تیم کشورم قرار بگیرم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...