عملیات فوق سری وزارت برای پرسپولیس

مجمع باشگاه پرسپولیس قرار است فردا برگزار شود و این در حالی است که اخبار حکایت از تغییرات اساسی در چهره مدیریت این باشگاه دارد.
کدخبر (190066) | 15 خرداد 1402 | ساعت 09:59
0 79
عملیات فوق سری وزارت برای پرسپولیس
مجمع باشگاه پرسپولیس قرار است فردا برگزار شود و این در حالی است که اخبار حکایت از تغییرات اساسی در چهره مدیریت این باشگاه دارد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پرسپولیس بعد از دو قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی حالا در آستانه تغییرات مدیریتی در سطح بالای این باشگاه قرار دارد. تغییراتی که در هیات مدیره اعمال خواهد شد و هنوز معلوم نیست وزارت ورزش با نفرات تازه ای که احتمالا به این باشگاه اضافه خواهند شد چه برنامه ای برای آینده دارد؟

محمد پولادگر، معاون وزیر ورزش و جوانان، دو روز پیش با بیان این مطلب اعلام کرده بود که دو تا سه نفر از 5 عضور هیات مدیره این باشگاه تغییر خواهند کرد. موضوع قابل توجه اینست که تا این لحظه هنوز هیچکس نتوانسته بفهمد که درون پاکتی که نام اعضای هیات مدیره جدید در آن است چه کسانی حضور دارند.

گفته می شود نه فقط روزنامه‌نگاران، که حتی مدیران هم باوجود تلاش هنوز به اسامی مدنظر وزارت دست پیدا نکرده‌اند. در واقع هنوز معلوم نیست که حمید سجادی در صندوقچه فوق سری‌اش چه چیزی را برای این باشگاه پنهان کرده است.

عملیات فوق سری وزارت برای پرسپولیس

شاید یکی از مهمترین مسایل مورد بحث در جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس، مربوط به ادامه همکاری با رضا درویش باشد. او که با توجه به نتایج خوب تیم و حل نسبی چالش‌های مالی پیش روی باشگاه، توانسته نظر مثبت هواداران را جلب کند، گفته می‌شود حمایت وزارت ورزش را هم دارد؛ با این حال باید دید مسایلی چون قانون بازنشستگی چقدر می‌تواند مانع ادامه این همکاری شود.

این در حالی است که براساس گفته‌های رئیس خصوصی‌سازی، احتمال اضافه شدن دو عضو کاملا اقتصادی به هیات مدیره بسیار بالاست. با تغییر اعضای هیات مدیره، آنگاه ادامه مدیرعاملی درویش نیز نیازمند کسب آرای اکثریت خواهد بود و باید دید مدیرعامل موفق پرسپولیس می‌تواند به این مهم دست پیدا کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...