فاجعه بزرگ استقلال در راه است؛ کمپ حجازی، ساختمان باشگاه و ... روی هوا!

باشگاه استقلال با یک مشکل بزرگ روبرو شده است.
کدخبر (214012) | 08 مرداد 1402 | ساعت 09:05
0 82
فاجعه بزرگ استقلال در راه است؛ کمپ حجازی، ساختمان باشگاه و ... روی هوا!
باشگاه استقلال با یک مشکل بزرگ روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بدهی باشگاه استقلال و اقساط عقب افتاده آنها برای وامی که گرفته اند به بزرگترین دغدغه مدیران این مجموعه مبدل شده است و بر اساس اخباری که از این مجموعه به دست مان رسیده است این اتفاق شاید به زودی به بزرگترین فاجعه سالهای اخیر آبی ها منجر شود. فاجعه بزرگ استقلال در راه است؛ کمپ حجازی، ساختمان باشگاه و ...روی هوا! یک منبع آگاه درباره این موضوع به خبرنگار ما گفت:

بدهی سنگین این باشگاه به یکی از بانک های کشور املاک این مجموعه را با خطر مواجه کرده است و اگر آنها نتوانند ظرف روزهای آینده فکری برای این موضوع کنند شاید ساختمان باشگاه، ورزشگاه مرغوبکار و کمپ حجازی را از دست بدهند که این اتفاق بزرگترین فاجعه برای آنها طی سالهای اخیر خواهد بود.
مدیران استقلال این روزها چراغ خاموش به دنبال حل این مشکل هستند اما تا این لحظه اتفاق امیدوارکننده ای را شاهد نبوده اند. فاجعه بزرگ استقلال در راه است؛ کمپ حجازی، ساختمان باشگاه و ...روی هوا! گفتنی است که دیگر باشگاه تهرانی یعنی پرسپولیس نیز بر اساس اخبار رسیده تعداد زیادی قسط عقب افتاده بابت یک وام سنگین دارد اما خطری که استقلال را تهدید می کند فعلا بالای سر آنها قرار ندارد. حواشی جدید فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...