فاضلی: به اهمیت بردن بازی مقابل پیکان واقف هستیم

مربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: آلومینیوم به شرایط بازی واقف است
کدخبر (40534) | 02 خرداد 1401 | ساعت 16:01
0 94
فاضلی: به اهمیت بردن بازی مقابل پیکان واقف هستیم
مربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: آلومینیوم به شرایط بازی واقف است

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از فارس، وحید فاضلی پیش از دیدار آلومینیوم اراک مقابل پیکان در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار داشت:‌ به نوبه خودم اتفاق ناگوار آبادان را به هموطنان عزیز تسلیت می‌گویم امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقات غم‌انگیزی برای مردم کشور نباشیم.

وی افزود: بازی فردا برای ما حساس است هر دو تیم در جدول همسایه هستیم و شرایط را درک می‌کنیم. هر تیمی که برنده میدان باشد تا حدودی رتبه تک رقمی خودش را در جدول مسجل می‌کند و به این شرایط واقفیم. پیکان تیم بسیار خوبی است کادر فنی با دانشی دارد، بازیکنان خوبی دارد و از نظر تاکتیکی چه در زمان مالکیت خودشان و چه در زمان مالکیت حریف سازماندهی خوبی دارند و مدل بازی خودشان را دارند شکل بازی آنها مشخص است که کار کرده‌اند و برنامه دارند. اگر تیم‌های بالای جدول را اذیت کردند.

مربی آلومینیوم گفت: پیکان بازیکنان جوان و آینده‌داری دارد و امیدوارم تیم‌هایی مانند پیکان در لیگ ما بیشتر شوند. اگر تیم‌های لیگ برتر را چهار دسته کنیم حداقل یک دسته از آن امیدوارم مثل پیکان به جوانگرایی اهمیت بدهند و شاهد استمرار تولید بازیکن جوان در لیگ برتر باشیم و این به چرخه بازیکنان ما کمک می‌کند ما شرایط بازی را درک کردیم نسبت به جزئیات آن تمرکز داریم و برای بازی فردا آماده‌ایم ضمن احترام به تیم پیکان امیدوارم سه امتیاز را کسب کنیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...