فانوس خداحافظی اینبار برای بردیف..؟؟

از ابتدای لیگ هجدهم که مالکیت باشگاه تراکتورسازی به محمدرضا زنوزی منتقل شد؛ این باشگاه همواره دچار تغییرات گسترده بوده و فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده است.
کدخبر (80436) | 28 مهر 1401 | ساعت 14:10
0 88
فانوس خداحافظی اینبار برای بردیف..؟؟
از ابتدای لیگ هجدهم که مالکیت باشگاه تراکتورسازی به محمدرضا زنوزی منتقل شد؛ این باشگاه همواره دچار تغییرات گسترده بوده و فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، از ابتدای لیگ هجدهم که مالکیت باشگاه تراکتورسازی به محمدرضا زنوزی منتقل شد؛ این باشگاه همواره دچار تغییرات گسترده بوده و فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده. از سپردن سکان هدایت تیم به جان توشاک، سرمربی سابق رئال مادرید تا بازگشت به دوران مربی-بازیکن با مسعود شجاعی؛ از تیمی با داشتن ۳ تن از کاپیتان‌های تیم ملی تا کم نام و نشان‌ترین تراکتور چند وقت اخیر، اینها تنها گوشه‌ای از سیر تغییرات عمدتاً نزولی تراکتور بوده است. همه این تغییرات نشان می‌دهد زنوزی در صبر و تحمل چیزی کمتر از مدیران تیم‌های عربی در دهه هفتاد ندارد. تغییراتی که تداوم آنها فرصت ثبات یافتن را از تراکتور گرفت و چیزی نمانده بود که در انتهای فصل قبل یکی از ترک کنندگان لیگ باشند. فانوس خداحافظی اینبار برای بردیف..؟؟ حال قرعه نیمکت تراکتور به قربان بردیف ، سرمربی پرآوازه سال‌های نه‌چندان دور فوتبال روسیه افتاده. شاید در نگاه اول او بهترین گزینه برای تبریزی‌ها بود اما در نهایت نتایج به دست آمده و گاهاً تصمیمات فنی نادرست موجب کاهش اعتماد از طرف هواداران و مدیریت به بردیف شده و در نهایت شکست سنگین امروز برابر سپاهان می‌تواند زنگ خطر بزرگی را برای بردیف به صدا در آورد. استفاده همیشگی از رزاق‌پور با وجود آریاکیا، میدادن دادن به آرش قادری، تغییر همیشگی دفاع راست، اصرار به استفاده از دفاع سه نفره (حتی با وجود ده نفره شدن مقابل سپاهان)، اتکای بیش از حد به اوت دستی و ضربات آزاد و نداشتن پلن‌های دوم و سوم تنها بخشی از مواردی هستند که در تیم بردیف به چشم می‌خورد. برای مربی کهنه‌کار روس، این نخستین مرتبه نیست که با شرایط سخت و بحران تاکتیکی روبه‌رو می‌شود. اما با وجود خصوصیات زنوزی، نارضایتی هواداران تراکتور و نتایج کسب شده؛ شاید جدایی مرد روس از تراکتور دور از ذهن نباشد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...