فتح الله زاده در گوشه رینگ؛ بمب باران شبانه متخصص بمب گذاری در فوتبال ایران!

در روزهایی که استقلال بدون توقف به سمت صدرجدول و قهرمانی پیش می‌رود، از مربی تا بازیکن و هوادار همگی علی فتح الله زاده را به باد انتقاد گرفته‌اند.
کدخبر (163438) | 19 فروردین 1402 | ساعت 11:55
0 115
فتح الله زاده در گوشه رینگ؛ بمب باران شبانه متخصص بمب گذاری در فوتبال ایران!
در روزهایی که استقلال بدون توقف به سمت صدرجدول و قهرمانی پیش می‌رود، از مربی تا بازیکن و هوادار همگی علی فتح الله زاده را به باد انتقاد گرفته‌اند.

علی فتح‌الله‌زاده، مدیر سابقا محبوب آبی‌ها که این روزها به چهره منفور روی سکوها و همینطور بین مربیان و بازیکنان تبدیل شده و حتی صلاحیت او بین مدیران سازمان خصوصی‌سازی هم زیر سوال رفته، همچنان خیال رفتن و رها کردن استقلال را ندارد. از چندین روز قبل به این سمت که مدیران استقلال موفق به پرداخت دستمزد معوقه استراماچونی نشدند، کار برای فتح‌الله‌زاده بیخ پیدا کرد و اکنون او صرفا با حمایت‌های هیات مدیره بر مسند ریاست باشگاه استقلال نشسته است. روز گذشته (جمعه) در اراک، بازیکنان، مربیان و هواداران استقلال بر علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال شوریدند و حتی او را به باد ناسزا و انتقاد هم گرفتند که نشان از وخامت اوضاع برای مدیرعامل استقلال دارد.

شورش ساپینتو و بازیکنان علیه فتح‌الله‌زاده

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال که تا به حال انتقادهای خود را بدون نام بردن از فتح‌الله‌زاده مطرح کرده بود، دیروز به سیم آخر زد و علیه مدیرعامل تیمش صحبت کرد. او گفت: «من شوک زده شدم چرا که چنین مدیرعاملی ندیده‌ام. اولین کاری که باید انجام شود این است که مشکلات حل شود نه اینکه در تلویزیون علیه بازیکن و مربی صحبت شود. من در جمع رسانه‌ها هیچ موقع اسمی از فتح‌الله زاده نیاورده بودم و هیچ وقت نگفته بودم که این مشکلات تیم همگی از فتح‌الله زاده ناشی می‌شود. فتح‌الله‌زاده در خصوص قرارداد شخصی من بدون اجازه صحبت کرد. قرارداد من یک موضوع محرمانه است که در عموم درباره آن صحبت شد.» عصبانیت استقلالی‌ها به همین صحبت‌ها خلاصه نشد. این بار سایر بازیکنان هم به جمع معترض‌ها پیوستند و حتی برخی به طور تلویحی گفتند که فتح‌الله‌زاده دروغ می‌گوید! حسین حسینی کاپیتان استقلال، پیکان انتقادها را به سمت فتح‌الله‌زاده گرفت و گفت: «او فقط فشار را بیشتر می‌کند. شما که جدید آمدی، باید مشکلات ما را حل می‌کردی اما با حضور در هر برنامه‌ای، به جای این که مشکلات را حل کنی، فشار را روی ما بیشتر کردی. آن شب هم (اشاره به مناظره فتح‌الله‌زاده و قربان‌زاده) خواب بودم وگرنه می‌آمدم روی خط آن برنامه تلوزیونی و می‌گفتم کجا ما ۶۵ درصد (اشاره به دستمزد بازیکنان) گرفته‌ایم؟ آقای فتح‌الله‌زاده شما در جلسه شرکت می‌کنید و من به شما می‌گویم ما ۳۵ الی ۴۰ درصد گرفته‌ایم و شما تایید می‌کنی، آن وقت مقابل مردم در تلوزیون حرف دیگری می‌زنی و می‌گویی بازیکنان ۶۵ درصد گرفته‌اند! اگر ما پولی گرفتیم، از مدیریت قبلی بوده و شما پولی به ما نداده‌ای.» آرش رضاوند هم در میکسدزون ورزشگاه امام خمینی اراک درباره اینکه فتح‌الله‌زاده معتقد است بازیکنان این تیم ۷۰ درصد دستمزد خود را گرفته‌اند گفت: «خودش وقتی در جمع است می گوید شما ۴۰ درصد گرفته‌اید و بعد حرف دیگری می‌زند! شرایط قراردادها به صورتی بسته شده که باشگاه سقفی را رعایت کند. فتح‌الله‌زاده می‌گوید بازیکن آپشن دارد و درست است. آپشن‌هایی در قرارداد بوده و باید با قراردادها پرداخت می‌شده اما آن را پرداخت نمی‌کنند. آقای فتح الله زاده این موارد را حساب نمی‌کند.» اگر صدای سکوها را هم بشنویم، در اراک برای فتح‌الله‌زاده «حیا کن، رها کن» سر دادند. شاید فتح‌الله‌زاده خوش شانس بود که تیمش در اوج عصبانیت هواداران این تیم، در تهران بازی نداشت اما چند روز قبل از حذف شدن آبی‌ها از آسیا، در تهران از او انتقاد شد. در روزهایی که استقلال به پیش می‌تازد و حریفان را شکست می‌دهد، فتح‌الله‌زاده و چه بسا هیات مدیره این تیم که حامی مدیرعامل استقلال هستند، تنها وصله ناجور آبی‌ها به شمار می‌روند.

هیات مدیره تنها حامی مدیرعامل مغضوب

البته فتح‌الله‌زاده جز اینکه فعلا خواهانی در استقلال ندارد (جز هیات مدیره این باشگاه)، باید برابر قانون، پاسخگو باشد چرا که اکنون مسجل شده او دو بار یکسری از چک‌هایی را که در قبال بازیکنان این تیم هزینه شده بود، نقد کرده و حالا باید این مبالغ را به خزانه باشگاه بازگرداند. در همان برنامه تلویزیونی فتح‌الله‌زاده گفته بود اگر مسجل شود چنین کاری انجام داده از ریاست باشگاه استقلال استعفا می‌کند اما ظاهرا او فراموش‌کار است یا پشتوانه‌های قدرتمندی دارد که همچنان او را در راس این باشگاه نگه داشته‌اند. به نظر می‌رسد در دوره کنونی نه تنها کاری از دست فتح‌الله‌زاده بر نمی‌آید، بلکه حرمت‌ها بین او و هواداران، بازیکنان و مربیان از بین رفته و رفتن فتح‌الله‌زاده کمک بیشتری به استقلالی‌های ناراحت و عصبانی خواهد کرد. صائب تبریزی در دیوان اشعار خود می‌گوید «چون وا نمی‌کنی گرهی، خود گره مشو» که بی شباهت به وصف حال فتح‌الله‌زاده نیست.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...