فدراسیون فوتبال: صحبت‌های اسکوچیچ پیگیری خواهد شد

فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای، صحبت‌های دراگان اسکوچیچ را جوسازی خواند!
کدخبر (113036) | 26 آذر 1401 | ساعت 15:55
0 93
فدراسیون فوتبال: صحبت‌های اسکوچیچ پیگیری خواهد شد
فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای، صحبت‌های دراگان اسکوچیچ را جوسازی خواند!

سرخ نیوز - عصر امروز بود که دراگان اسکوچیچ با انتشار بیانیه‌های آتشینی به مقامات فدراسیون فوتبال حمله کرد و آنان را به توطئه علیه خودش متهم کرد. روابط عمومی فدراسیون فوتبال، پس از گذشت ساعاتی نسبت به سخنان دراگان اسکوچیچ با انتشار یک بیانیه واکنش نشان داد. در بیانیه فدارسیون فوتبال آمده است: «به رغم سیاست فدراسیون در جهت حفظ آرامش فوتبال کشور، به دلیل اظهارات خلاف واقع سرمربی سابق تیم ملی که به روشنی از سوی برخی جریان‌های مخالف موفقیت‌های فوتبال این مرز و بوم و در ادامه غرض‌ورزی‌های اخیر صورت می گیرد، با ارائه مدارک و مستندات لازم _که متعاقبا به مراجع ذیصلاح بین المللی ‌و ملی صورت می گیرد_ پیگیری قانونی خواهد شد». حال باید دید که منظور فدراسیون از موفقیت‌های فوتبال این مرز و بوم دقیقا چیست که حتی جریان‌های مخالفی نیز برای آن وجود دارد و در کدام محکمه و با کدام مدارک و مستنداتی نسبت به اظهارات دراگان اسکوچیچ پیگیری خواهد شد؟ تاج و کی روش

تا جایی که خاطرمان هست، تیم ملی ایران در جام جهانی شکستی تحقیرآمیز مقابل انگلیس داشت و در شرایطی که تنها با یک امتیاز هم می‌توانست به یک هشتم نهایی برسد مقابل آمریکا به شکلی مفتضحانه شکست خورد. شاید منظور آقایان فدراسیون‌نشین از موفقیت، بازگشت به میز مدیریت، سفرهای خارجی به هزینه فدراسیون و دریافت حق ماموریت ارزی و رسیدن به پست‌های کیلویی کنفدراسیون فوتبال آسیا و حقوق دلاری آن دانست.

آقایانی که صحبت‌های اسکوچیچ را جوسازی خطاب کرده و آن را غرض‌ورزی و جریان‌سازی از سوی مخالفان موفقیت‌های فوتبال کشور می‌دانند، فراموش کرده‌اند که در دوران سرمربی‌گری کی‌روش در ایران حتی هزینه خشکشویی و بسته‌های اینترنتی او را برعهده فدراسیون گذاشته و پسرخوانده مستر کارلوس را با صفر روز سابقه حرفه‌ای، به کادرفنی تیم ملی اضافه کرده بودند. این‌ها همه جدا از فاجعه قرارداد ویلموتس است که برای آوردن مرد بلژیکی به ایران، او را همانند تازه‌عروس‌ها به بازار برده و برایش به حساب فدراسیون، لباس و کادو خریدند و نصف تهران را پشت قباله او که مربی متوسطی هم نبود انداختند تا هدایت تیم ملی‌مان را بپذیرد!

لابد طلب سه میلیون و چندصد هزار یورویی ویلموتس هم جوسازی بوده و گرو گرفتن ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس از سوی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) هم موفقیتی در کارنامه مدیریتی آقایان محسوب می‌شود!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...