فرار دوریان یتس از دوربین عکاسی ؛ پشت صحنه عکس نایابی که منتشر شد !

دوریان یتس و مایک فرانسوا سلیقه های بسیار مشابهی داشتند. آنها به داشتن رفتارهای مشابه معروف بودند زیرا دوست داشتند خود را از دیگران جدا و مخفیانه کنند.
کدخبر (148426) | 08 اسفند 1401 | ساعت 19:40
0 151
فرار دوریان یتس از دوربین عکاسی ؛ پشت صحنه عکس نایابی که منتشر شد !
دوریان یتس و مایک فرانسوا سلیقه های بسیار مشابهی داشتند. آنها به داشتن رفتارهای مشابه معروف بودند زیرا دوست داشتند خود را از دیگران جدا و مخفیانه کنند.

به گزارش سرخ نیوز، دوریان یتس قهرمان شش دوره مستر المپیا با دوربین رابطه چندان خوبی نداشت. حتی جو ویدر به عنوان یکی از بنیانگذاران مستر المپیا، نتوانست یتس را مجاب کند که آداب اولیه را جلوی دوربین رعایت کند. با این حال به‌عنوان یک بدنساز مطرح در سطح جهانی، او چاره‌ای نداشت که در برابر دوربین‌های عکاسی بسیاری از مجلات معتبر بدنسازی قرار بگیرد. حالا یتس در پست اینستاگرامی اخیر خود، تصویری از آخرین عکسبرداری خود برای یک مجله با یکی از هم دوره‌هایش را به اشتراک گذاشته است. این تصویر کمیاب از یتس با مایک فرانسوا قهرمان سال 1995 آرنولد کلاسیک، در سال 1997 و پس از کسب ششمین عنوان قهرمانی مستر المپیا توسط یتس ثبت شده است. در این تصویر اینگونه به نظر می‌رسد که یتس تمرین پشت را انجام می‌دهد و فرانسوا که کنار یتس نشسته، تلاش دارد تا او را برای انجام بهتر تمرین کمک کند.

سفر به زمان با تصویری که دوریان یتس منتشر کرد

یتس با انتشار این پست سفری به گذشته داشته و برای این تصویر چند کلمه محبت آمیز مورد فرانسوا نوشته است. او نوشته است:
مایک یکی دیگر از بدنسازان بسیار قوی بود و در مستر المپیا 1995 مقام هفتم را کسب کرد و قهرمانی آرنولد کلاسیک را بدست آورد.
با وجود اینکه یتس از عکاسی می‌ترسید اما احتمالاً از انتشار چنین تصویر خاص و نایابی خجالتی ندارد. او در شرح تصویر نوشته:
این هم عکسی با مایک فرانسوا در ورزشگاه Met-Rx، کاستا مسا. این عکس بعد از مستر المپیا در سال 1997 گرفته شد و در واقع یکی از آخرین عکس‌هایی بود که برای یک مجله گرفته شد.

فرار دوریان یتس از دوربین عکاسی ؛ پشت صحنه عکس نایابی که منتشر شد!واکنش یک هوادار به پست دوریان یتس

دوریان یتس و مایک فرانسوا سلیقه های بسیار مشابهی داشتند. آنها به داشتن رفتارهای مشابه معروف بودند زیرا دوست داشتند خود را از دیگران جدا و مخفیانه کنند. با این حال با تلاش بسیار و درخواست‌های زیادی که از آنها شد، بالاخره هر دو به طور همزمان روی جلد یک مجله قرار گرفتند اما همان یکبار کافی بود که تا همین امروز هم در مورد همکاری این دو بدنساز بزرگ برای عکسبرداری جلد آن مجله صحبت شود. در واکنش به انتشار این تصویر از سوی دوریان یتس، یکی از هواداران با یادآوری خاطرات قدیمی خود، به این دو ورزشکار بزرگ ادای احترام کرد. در حالی که یکی از طرفداران با یادآوری مستر المپیا 1997 از دوریان یتس برای اینکه چنین لحظات فوق العاده‌ای را به آنها هدیه داده، تشکر کرد. هوادار دیگری هم نوشته:
یک حماسه بود. به خوبی آن را در یاد دارم. هر دو از محبوب‌ترین بدنسازان من بودند.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...