فروپاشی دیوار محبوب فرهاد مجیدی در استقلال

سومین خروجی تیم فوتبال استقلال در پنجره تابستانی مشخص شد و عارف غلامی از این تیم کنار گذاشته شد.
کدخبر (201687) | 10 تیر 1402 | ساعت 11:44
0 85
فروپاشی دیوار محبوب فرهاد مجیدی در استقلال
سومین خروجی تیم فوتبال استقلال در پنجره تابستانی مشخص شد و عارف غلامی از این تیم کنار گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، همان طور که پیش بینی می شد عارف غلامی از جمع آبی پوشان کنار گذاشته شد و فصل بعد در این تیم حضور نخواهد داشت. او بعد از رافائل سیلوا و حسین حسینی سومین بازیکنی است که از استقلال جدا می شود. جدای از مدافع برزیلی که به میل خود قراردادش را به دلیل عدم پرداخت مطالبات اش فسخ کرد، دو بازیکن دیگر با نظر جواد نکونام از این تیم کنار گذاشته شدند و به این ترتیب می توان گفت تاکنون بیشترین خروجی در نقل و انتقالات استقلال در خط دفاع و دروازه بوده است.

تحول در خط دفاع استقلال

ناگفته نماند که عارف غلامی در نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر هجدهم توسط استراماچونی، سرمربی وقت آبی ها از تیم فولاد خریداری شد و طی این مدت دو گل را در ۹۶ بازی به ثمر رساند. این مدافع ۲۶ ساله یک قهرمانی در لیگ برتر بیست و یکم و یک قهرمانی در جام حذفی را با آبی پوشان در سه سال گذشته داشته است. عارف غلامی یکی از بازیکنان اصلی استقلال در ۵ فصل اخیر بود و در فصلی که این تیم قهرمان لیگ برتر به همراه سایر مدافعان این تیم توانست رکورد بهترین خط دفاعی تاریخ این مسابقات را با ۱۰ گل خورده به ثبت برساند. از ترکیب خط دفاعی موفق آن فصل آبی ها، تنها محمد حسین مردامند، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در این تیم باقی مانده اند.

6 تغییر در خط دفاع آبی ها از زمان مجیدی تا نکونام

گفتنی است محمد دانشگر در تابستان گذشته با قراردادی سه ساله به سپاهان پیوست. سیاوش یزدانی که در اواسط فصل بیست و یکم برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان رفته بود، در بازگشت به استقلال نتوانست نظر مساعد ریکاردو ساپینتو سرمربی وقت استقلال را در فصل قبل به دست بیاورد و این مدافع نیز راه دانشگر را در پیش گرفت و زردپوش شد. وریا غفوری پس از بالا بردن کاپ قهرمانی لیگ بیست و یکم با پیراهن استقلال از این تیم کنار گذاشته شد و بعد از ۶ فصل بازی در این تیم پیراهن سرخ فولاد را بر تن کرد. متین کریم زاده هم در پنجره زمستانی هم عارف آقاسی و متین کریم زاده به صورت قرضی به ترتیب به تیم های فولاد و نساجی رفتند. زمزمه هایی مبنی بر بازگشت آقاسی به جمع آبی پوشان مطرح است و احتمال دارد که این بازیکن دوباره شاگرد نکونام شود. همان طور که گفته رافائل سیلوا برزیلی که در پنجره زمستانی لیگ بیست و دوم به جای مدافعان سرباز جذب شده بود پس از یک فصل و نیم از این تیم جدا شد. به این ترتیب از خط دفاعی تیمی که مجیدی قهرمان کرد تاکنون ۶ بازیکن و همچنین دروازه بان اش یعنی حسین حسینی جدا شده اند.   آخرین اخبار فوتبال ایران 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...