فکری خطاب به پور موسوی: مردم می دانند که چه‌ کاره هستید !

محمود فکری، سرمربی سایپا، سیروس پورموسوی و نیمکتش را معلوم‌الحال خطاب کرد و مصاحبه تندی پس از این بازی جنجالی سایپا مقابل استقلال خوزستان در لیگ آزادگان انجام داد.
کدخبر (150738) | 13 اسفند 1401 | ساعت 17:38
0 152
فکری خطاب به پور موسوی: مردم می دانند که چه‌ کاره هستید !
محمود فکری، سرمربی سایپا، سیروس پورموسوی و نیمکتش را معلوم‌الحال خطاب کرد و مصاحبه تندی پس از این بازی جنجالی سایپا مقابل استقلال خوزستان در لیگ آزادگان انجام داد.

به گزارش سرخ نیوز، پس از بازی جنجالی سایپا مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه دستگردی، محمود فکری، سرمربی سایپا در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت:
بازی خوبی را شروع کردیم و خوشبختانه به گل رسیدیم ولی در دو نیمه بازی باتوجه به اتفاقاتی که در چند هفته گذشته درون تیم ما می‌افتد، باعث شد که ما تمرکز لازم را نداشته باشیم و علی‌رغم بازی خوبی که داشتیم و به گل هم رسیدیم نتوانیم از گل‌مان خوب محافظت کنیم؛ ولی در مجموع بازی خوب و روانی را ارائه دادیم و هم در نیمه اول و هم نیمه دوم موقعیت‌های خوبی به‌وجود آوردیم. بازی سنگینی بود و تیم مقابل هم تیم خوبی بود.
او در مورد حواشی بازی بیان کرد:
به‌جز مسائل فنی، یک سری مسائلی از تماشاگرشان و نیمکت‌شان داشتند. بازیکن‌شان وقتی گل زد سمت تماشاگر ما آمد و مشت گره گرد و دیگر مسائل پیش آمد. نیمکت ما همه معلم اخلاق هستند و جلوی ما را می‌گیرند تا اتفاقی نیفتد ولی آن‌ها به نیمکت‌شان یاد می‌دهند که فحاشی و بی‌احترامی بکنند. باید بخندیم به این فوتبال. به زمین حریف می‌روی از این کارها می‌کنند، در زمین خودت تماشاگر می‌آورند و به آن‌ها یاد می‌دهند که فحاشی کنند. این‌ها برنامه‌هایی است که یک‌سری مربی‌های معلوم‌الحال دارند و متأسفانه برخوردی هم نمی‌شود. دو روز قبل از بازی داور را عوض می‌کنند و فکر می‌کنند می‌توانند بیایند اینجا سه امتیاز بگیرند و بروند یا با فحاشی در اهواز آدم‌ها را در بازی بدون تماشاگر اجیر می‌کنند که فحاشی کنند. بعضی‌ها شاید در زندگی‌شان چیزی ندارند و برایشان مهم نیست که فحاشی و بی‌احترامی کنند؛ ولی ملت ایران باغیرت هستند و روی ناموس‌شان تعصب دارند و واقعاً آن‌هایی که فکر می‌کنند خودشان هیچی ندارند، فکر نکنند بقیه هم چیزی از خودشان ندارند؛ بقیه دارند، یک ذره بفهمند که اگر می‌خواهند رفتاری کنند، بدانند کجا می‌خواهند انجام دهند.
فکری خطاب به پور موسوی: مردم می دانند که چه‌ کاره هستید ! فکری در مورد این که کادر فنی حریف مدعی بودند او فحاشی کرده اضافه کرد:
آقای پورموسوی را مردم ایران می‌شناسند و شکل مربیگری‌اش را می‌دانند. ببینید مردم چه شعارهایی می‌دادند. آقای بداوی خودش چه می‌گفت؟ اصلاً برای چه لب خط آمده و دعوا راه می‌اندازد؟ آن زمان گذشته که شما با شلوغ‌بازی و بی‌احترامی لب خط بریزید و امتیاز بگیرید و بروید. بیایید در زمین مثل مرد فوتبال بازی کنید و امتیاز بگیرید. از اهواز تماشاگر آوردند که به سرمربی تیم مقابل فحاشی کند‌. این‌ها را نمی‌بینند و نمی‌شنوند؟ روی نیمکت از توپ جمع‌کن تا تدارکات‌شان بی‌احترامی می‌کنند. آن زمان گذشته که دست پیش بگیری و بگویی فکری فحاشی می‌کند. همه مردم ایران محمود فکری را می‌شناسند، شما را هم می‌شناسند که چه‌کاره هستید!
فکری درمورد اعتراض استقلال خوزستان به داوری گفت:
من فکر می‌کنم داور را باید از کادر فنی خودشان انتخاب کنند! من پیشنهاد می‌کنم به آقای افشاریان که از کادر فنی‌شان داور بیاورند. داور امروز چند اشتباه به ضرر ما داشت و کارت‌های بیخودی داد و حتی روی نیمکت که به من کارت داد، شروع کننده آن‌ها بودند و باید به آن‌ها کارت می‌داد. اینکه دو روز قبل از بازی داور را عوض کنند، یعنی چی؟ شما داور انتخاب می‌کنید بعد یک تیمی درخواست می‌دهد و عوض می‌کنید؟ از آن‌ور روی داور بعد بازی هم اعتراض دارید؟ بگویید همه بیایند روی زمین بنشینند و شما گل بزنید و بازی را ببرید و صعود کنید و جشن بگیرید.
او در مورد ادعای حریف که داوران سکه می‌گیرند گفت:
این را به کمیته داوران ثابت کنند که چه کسی سکه داده و گرفته و اگر مستندات ندارند، باید جواب‌گو باشند.
فکری خطاب به پور موسوی: مردم می دانند که چه‌ کاره هستید ! سرمربی سایپا اضافه کرد:
نظارت‌ها باید سفت و سخت‌تر باشد که تیم‌هایی که شلوغ‌بازی در می‌آورند، از همان اول داورها توجیه باشند که با آن‌ها برخورد شود. روی نیمکت ما تدارکات و سرپرست‌مان معلم اخلاق می‌شوند و جلوی ما را می‌گیرند و آن‌ها همه‌شان فحاشی می‌کنند.
او در مورد رقابت سخت برای جایگاه دومی لیگ یک گفت:
به‌هرحال هر اتفاقی امکان دارد بیفتد و تا روز آخر رقابت‌ها ادامه دارد. ما مشکلاتی داریم که از درون خودمان به‌وجود می‌آید و آرامشی که نیاز داریم با یکدلی بیشتر به‌دست بیاید و ان‌شاالله با روش بهتر خودمان را برای بازی‌ها آماده کنیم و امتیاز بگیریم‌. تا روز آخر رقابت ادامه دارد و برای تیم دوم چند مدعی وجود دارد و باید بجنگیم وگرنه هیچ حاشیه امنیتی برای مدعیان دومی وجود ندارد و همه باید تلاش کنند.
فکری در پایان راجع‌به مشکلات مدیریتی‌شان گفت:
ما دوست داریم اتفاقات بهتر بیفتد و در رفتارها و تصمیمات‌مان باید تجدید نظر کنیم. باید حمایت کنیم و کنار هم باشیم و همه مجموعه باید یکدست و یکدل باشند و مشکلات را دوستانه برطرف کنیم. تعامل وجود دارد و ان‌شاالله اتفاقی که می‌خواهیم رخ دهد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...