قرعه کشی کشتی آزاد جوانان جهان: نمایندگان ایران برابر حریفانی قدرتمند قرار می گیرند

با برگزاری قرعه کشی کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان، نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.
کدخبر (219263) | 22 مرداد 1402 | ساعت 17:38
0 180
قرعه کشی کشتی آزاد جوانان جهان: نمایندگان ایران برابر حریفانی قدرتمند قرار می گیرند
با برگزاری قرعه کشی کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان، نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بعد از ظهر امروز، قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در شهر امان اردن انجام شد.

نتایج قرعه‌کشی کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان

نتایج قرعه‌کشی برای نمایندگان کشورمان در کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان به صورت زیر است: در وزن 57 کیلوگرم که 19 شرکت‌کننده دارد، احمد محمدنژاد جوان در دور نخست استراحت دارد و در دور دوم به مبارزه با برنده میان مری بازاربایف از قزاقستان و روسلان سولووی از اوکراین می‌رود. در وزن 61 کیلوگرم که 24 شرکت‌کننده دارد، علی خرمدل در دور نخست با مارک آریاس آلوارز از اسپانیا روبرو می‌شود و در صورت پیروزی، در دور بعد با آکیلبک اورماتوف از قرقیزستان مبارزه خواهد کرد. در وزن 65 کیلوگرم که 26 نفر حضور دارند، محمدرضا شاکری پس از استراحت در دور اول، با برنده مبارزه میان فیلیپ فروسولا میلا از اسپانیا و زاید مسلاح از اردن روبرو خواهد شد. در وزن 70 کیلوگرم که 24 شرکت‌کننده دارد، علی رضایی در دور نخست به مبارزه با ابراهیم یاپراک از ترکیه خواهد رفت و در صورت برد، در دور دوم با زلیم خان موتسوخایف از لهستان مبارزه خواهد کرد. در وزن 74 کیلوگرم که 27 نفر حضور دارند، حسین محمدآقایی در دور اول با استاس وولف از آلمان مبارزه خواهد کرد و در صورت پیروزی، در دور دوم با ایهار شالیما از بلاروس روبرو خواهد شد. در وزن 79 کیلوگرم که 27 شرکت‌کننده دارد، فرزاد صفی جهانشاهی در دور نخست با ابراگیم کادیف از روسیه مبارزه خواهد کرد و در صورت پیروزی، در دور دوم با برنده مبارزه میان ماگجان ژانیربای از قزاقستان و کانور چورچ از کانادا روبرو خواهد شد. در وزن 86 کیلوگرم که 26 نفر حضور دارند، امیرحسین علیزاده پس از استراحت در دور نخست، با برنده مبارزه میان موکول داهیا از هند و داویدس پیروزنیکس از لتونی مبارزه خواهد کرد. در وزن 92 کیلوگرم که 18 نفر حضور دارند دارد، محمدمبین عظیمی نماینده کشورمان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف سالی سالیف از بلغارستان می رود. در وزن 97 کیلوگرم با حضور 18 شرکت‌کننده، ابوالفضل بابالو پس از استراحت در دور اول، در دور بعدی با توچی گوا از چین مواجه خواهد شد. در وزن 125 کیلوگرم که با حضور 19 کشتی‌گیر برگزار می‌شود، امیررضا معصومی در دور اول با هاکان بیوک جینگیل از ترکیه به مبارزه می‌پردازد و در صورت پیروزی مقابل این رقیب، در دور بعد با دا لیو از چین مصاف خواهد کرد.

ساعت و زمان کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان

زمان و برنامه برگزاری کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان به شرح زیر است: رقابت‌های وزن 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم در تاریخ 23 و 24 مردادماه برگزار خواهند شد. همچنین، رقابت‌های وزن 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم در تاریخ 24 و 25 مردادماه برگزار خواهند شد. مرحله مقدماتی پنج وزن اول کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از ساعت 10 تا 14:30 و مرحله نیمه نهایی از ساعت 18 تا 19:30 برگزار خواهد شد. مرحله مقدماتی پنج وزن دوم کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان و مرحله رپشاژ (شانس مجدد) پنج وزن اول از ساعت 10 تا 14:30، مرحله نیمه نهایی پنج وزن دوم از ساعت 17 تا 17:45 و مرحله رده‌بندی و نهایی پنج وزن اول و دوم از ساعت 18 تا 20:30 برگزار خواهد شد. تفاوت زمانی بین ایران و اردن 30 دقیقه است، به این معنی که ساعت 10 به وقت اردن معادل ساعت 10:30 به وقت ایران است. آخرین اخبار کشتی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...