قلعه نویی می خواهد مایلی کهن را به دادگاه بکشاند

محمد مایلی کهن کاپیتان سابق پرسپولیس و سرمربی تیم ملی ایران در دهه هفتاد، ممکن است بار دیگر به خاطر شکایت امیرقلعه نویی مجبور به حضور در دادگاه شود.
کدخبر (198412) | 02 تیر 1402 | ساعت 12:42
0 105
قلعه نویی می خواهد مایلی کهن را به دادگاه بکشاند
محمد مایلی کهن کاپیتان سابق پرسپولیس و سرمربی تیم ملی ایران در دهه هفتاد، ممکن است بار دیگر به خاطر شکایت امیرقلعه نویی مجبور به حضور در دادگاه شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، از لای درزهای دیوار این خبر به بیرون آمده که سرمربی تیم ملی اقدامات اولیه برای شکایت از محمد مایلی کهن را انجام داده است. اینکه در طی روزهای آینده پیشکسوتان فوتبال بتوانند پادرمیانی کنند شاید مسیر این جنجال تازه به سمت آرامش تغییر پیدا کند اما تا الان اخبار حاکی از کشیده شدن ماجرا به سمت دادگاه است.

عصبانیت مایلی کهن

محمد مایلی کهن عصبانی شده و در این مواقع سخت می توان جلویش را گرفت. اما این آتش خشم با کدام جرقه مشتعل شد باید به سراغ انتخاب سرمربی تیم امید رفت. جالب است کسانی که در انتخاب سرمربی تیم امید نقش داشته اند حالا کمترین نشانی از آنها نیست و ماجرا به درگیری دو آدم کاملا فوتبالی کشیده شد. بد نیست فدراسیون فوتبال یا مسئولان تیم امید بگویند چرا مدتی مایلی کهن را مامور کردند تا آدم تلاشش را بکند، از اعتبارش مایه بگذارد تا بتواند آدم بدقلقی مثل محرم نویدکیا را برای هدایت تیم المپیک راضی بکند و چرا بعد انتخاب دیگری داشتند. قلعه نویی می خواهد مایلی کهن را به دادگاه بکشاند

کدام اتهام کار را به شکایت می کشاند؟

مایلی کهن جزئی لاینفک از فوتبال ایران است مثل امیر قلعه نویی. او از سال 54 تا 68 بازیکن پرسپولیس و بعد از آن مربی این تیم و سپس مربی و سرمربی تیم ملی ایران بوده است. حالا اما شرایط آنقدر سخت شده که احتمالش زیاد است که شاهد شکایت و شکایت کشی تازه ای باشیم که از ماجرای سرمربی تیم امید آغاز شد و اکنون کسی نیست که ماجرا را گردن بگیرد و با شفاف سازی از جنجال کم کند. البته که گفته می شود ماجرای شکایت امیرقلعه نویی به خاطر طرح مساله زمین های کردان که مایلی کهن می گوید توسط محمدجواد ایروانی در اختیار او قرار گرفته، باشد. هرچه هست این دومین بار است که امیرقلعه نویی از محمد مایلی کهن شکایت می کند. بار اول او در سال 88 به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد اما بعد در نامه ای به مناسبت عید شعبانیه شکایتش را پس گرفت. قلعه نویی می خواهد مایلی کهن را به دادگاه بکشاند

همه شاکیان مایلی کهن

مایلی کهن چندباری هم با علی دایی درگیری حقوقی پیگیری کرد و در آبان سال 1393 تا زندان اوین هم رفت. اولین بار 350 هزارتومان جریمه شد، بار دوم سه ماه و دو روز زندانش تبدیل به یک میلیون و سیصدهزارتومان شد و در آخر راهی زندان شد. او البته فقط 5 روز در زندان بود و با رضایت علی دایی آزاد شد. با تمام این اوصاف او محمد مایلی کهن است آن هم در 69 سالگی و به نظر می رسد دیگر برای تغییر سبک رفتاری کمی دیر باشد. او البته به گواه تاریخ از زمانی که فوتبال بازی می کرد همواره دربرابر آنچه تصور می کرد بی اخلاقی است موضع می گرفته، چه یک تماشاگر در امجدیه توهین بکند، چه رئیس فدراسیون و همبازی سابقش باشد و چه پرافتخارترین شاگردش در تیم ملی. مایلی کهن در این سالها به خاطر مسائلی که برایش منفعت شخصی نداشتند مانند ورزشگاه تختی انزلی با مدیران و مسئولان دچار چالش شده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...