قلیچ: یکی فالوور می‌فروشد؛ می‌توانم به آجرلو معرفی کنم

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: من خودم یک بنده خدایی را می‌شناسم که فالوور می‌فروشد. می‌توانم او را به مدیرعامل استقلال معرفی کنم چون با تضمین هم می‌فروشد که فالوورها ریزش نکنند!
کدخبر (27827) | 10 اسفند 1400 | ساعت 07:23
0 94
قلیچ: یکی فالوور می‌فروشد؛ می‌توانم به آجرلو معرفی کنم
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: من خودم یک بنده خدایی را می‌شناسم که فالوور می‌فروشد. می‌توانم او را به مدیرعامل استقلال معرفی کنم چون با تضمین هم می‌فروشد که فالوورها ریزش نکنند!

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از خبرورزشی؛ یکی دیگر از پیشکسوتانی که در جلسه هم اندیشی خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس حضور داشت وحید قلیچ بود. وحید قلیچ دروازه بان اسبق پرسپولیس که جزو فوتبالیست‌های خوش صحبت کشورمان است در این رابطه و همین طور حاشیه اخیر مدیرعامل استقلال صحبت‌های جالبی را مطرح کرد که در زیر می‌توانید بخوانید. ابتدا از جلسه هم اندیشی خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس برای ما بگویید؟ چیز جدید و خاصی نبود. همان حرف‌های همیشگی و کلیشه ای که هر چند سال یک بار تکرار می‌شود! ولی ظاهرا قرار است این مرتبه جدی باشد و سهام پرسپولیس و همین طور استقلال در بورس عرضه شود؟ علی آقا پروین یک حرف جالبی درخصوص مدیر فنی چند سال پیش زد و حالا هم به قول ایشان خصوصی سازی یعنی کشک! چرا؟ امکان ندارد باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شود یا اینکه سهام آن به فروش برسد. چرا باید هواداران پول بدهند و سهام باشگاهی را بخرند که آخرش معلوم نیست چه می‌شود؟ تازه کلی هم بدهی دارد و ... در این نشست حمید درخشان هم بدجوری عصبانی شد. دلیلش را می‌دانید؟ حق با حمید درخشان است. طرف از باشگاه سایپا آمده و یک سال در پرسپولیس بازی کرده حالا همه کاره تیم ما شده است. آقای X یا  Y پیشکسوت پرسپولیس محسوب نمی‌شوند که همیشه در باشگاه پرسپولیس باید باشند و پُست هم بگیرند. این چیزها دردآور است و من حق را به حمید (درخشان) می‌دهم. ظاهرا کلیپی از بازیکنان سابق پرسپولیس پخش شده که بازیکنان دهه 60 درآن نبوده اند و دلیل عصبانیت حمید درخشان نیز همین موضوع بوده است؟ آن کلیپ که شاهکار بود! یک آقایی آمریکا زندگی می‌کند و گرین کارت دارد حالا بوی کباب به مشامش خورده و برگشته است. در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس هم بازی کرده و ... منظور شما کیست؟ همین محمد محمدی! شما بگویید او پیشکسوت چه تیمی‌است؟ استقلال یا پرسپولیس؟ حداقل ویژگی یک پیشکسوت این است که به تیمش وفادار بوده باشد. اینکه از این تیم به آن تیم بروید که اسمش وفاداری نیست. حرف زیاد است که بخواهم بزنم اما ... اما چی؟! متأسفانه در این فوتبال چیزهایی می‌بینیم که شگفت زده می‌شویم. همین آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال که واقعا کار زشتی انجام داد. منظور شما کندن لوگوی قرمز است؟ آخر آن چه کاری بود که کرد؟! من خودم یک بنده خدایی را می‌شناسم که فالوور می‌فروشد. می‌توانم او را به مدیرعامل استقلال معرفی کنم چون با تضمین هم می‌فروشد که فالوورها ریزش نکنند! به هرحال آجرلو که عذرخواهی کرد؟ نوشدارو بعد از مرگ سهراب؟! شما دیدید خبرنگاری که با لوگوی قرمز رنگ مشغول مصاحبه با آجرلو بود یک خانم بود. حداقل او باید حرمت آن خانم را نگه می‌داشت و آن کار زشت را انجام نمی‌داد. ببخشید این سئوال را می‌پرسیم ولی وحید قلیچ از این کارها نمی‌کند؟ اتفاقا سئوال خوبی را مطرح کردید. من وحید قلیچ اگر از این کارها انجام بدهم ایرادی ندارد! چرا ایرادی ندارد؟ چون در هفت آسمان یک ستاره هم ندارم ولی این آقایان که دستشان همه جا بند است. آجرلو کجا و وحید قلیچ کجا؟ او که نباید از این کارها بکند. کندن یا واکنش نشان دادن به لوگوی قرمز یا آبی نشان دهنده تعصب نیست و هدف فقط جمع کردن فالوور است. این را خود آجرلو بهتر از هر کسی می‌داند اما شاید فکرش را نمی‌کرد در جامعه فوتبال و حتی نزد خود استقلالی‌ها این قدر بازتاب بدی داشته باشد. بعد که دید چقدر کارش بازتاب زشتی داشته است آمد و عذرخواهی کرد. البته وظیفه داشت از آن خانم خبرنگار هم جداگانه عذرخواهی کند که این کار را نکرد!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...