قهرمان 4 دوره مستر المپیا: من شبیه ال‌کلاسیکو هستم!

کدخبر (119148) | 07 دی 1401 | ساعت 15:44
1 276
قهرمان 4 دوره مستر المپیا: من شبیه ال‌کلاسیکو هستم!

به گزارش سرخ نیوز، کریس بامستد که از سال 2019 به طور متوالی قهرمانی 4 دوره مسابقات فیزیک کلاسیک مستر المپیا را بدست آورده، اخیرا دو عکس از آخرین دوره مستر المپیا را در شبکه اجتماعی خود منتشر کرده و به آن حال و هوایی فوتبالی داده است تا بتواند دل هواداران هر دو رشته ورزشی را بدست آورد. 

بامستد در پایین پست خود از عبارت "ال‌کلاسیکو" استفاده کرده که در زبان اسپانیایی همان معنای کلاسیک را دارد. این در حالی است که این عبارت در فوتبال اسپانیا به تقابل رئال مادرید و بارسلونا هم اختصاص دارد که هر ساله توجه هواداران بیشماری را سراسر دنیا به خود جلب می‌کند. 

قهرمان 4 دوره مستر المپیا؛ من شبیه ال‌کلاسیکو هستم

مسابقات مستر المپیا بزرگترین رقابت رشته ورزشی بدنسازی و فیتنس محسوب می‌شود که دوره اخیر آن در سال 2022 با قهرمانی هادی چوپان از ایران به پایان رسید. بامستد دو عکس از این مسابقات منتشر کرد و نام عکاس آنها را هم در زیر عکس‌ها قرار داد و عبارت "ال‌کلاسیکو" را به صورت سوالی زیر آن نوشت.

هواداران بدنسازی هم مانند همیشه به این پست‌ واکنش نشان دادند و نظرات خود را زیر آن نوشتند. یکی از آنها نوشته "اگر کامل بودن چهره داشت، این همان چیزی است که در بامستد وجود دارد". حتی هانی رامبد که پشت موفقیت‌های بامستد حضور داشته، با گذاشتن چند ایموجی تشویق، به پست شاگرد سابق خود واکنش نشان داد.

یکی دیگر از طرفداران با تمجید از هیکل استثنایی او نوشت: "حتی باسن او هم عضله دارد." طرفدار دیگری نوشته است "ژست عالی. همه عضلات به خوبی برجسته شده است". این بدنسازی کانادایی در حالی طی 4 سال گذشته در فیزیک کلاسیک مستر المپیا به قهرمانی رسیده که دو سال پیش از آن در مسابقات سال‌های 2017 و 2018 در جایگاه دوم ایستاد.

قهرمان 4 دوره مستر المپیا؛ من شبیه ال‌کلاسیکو هستم

رونی کلمن هم به پست اینستاگرامی بامستد واکنش نشان داد و برایش نوشت "سال دیگر همین موقع تو باید روی صحنه تاج و تخت پادشاهی را بر تن کنی. دیدن چنین صحنه‌ای در المپیا واقعا شگفت‌انگیز خواهد بود".

البته همه واکنش‌ها مثبت نبوده و برخی از هواداران فوتبال این مقایسه به مذاقشان خوش نیامده است. یکی از آنها نوشته "متاسفم کریس، رئال مادرید و بارسلونا تنها ال‌کلاسیکوی دنیاست".

در کمتر از 24 ساعت، بیش از دو میلیون کاربر اینستاگرام این پست را لایک کرده‌اند. همچنین بیش از 3 هزار نظر زیر این پست نوشته شده است. واقعیت این است که بامستد مطمئناً می‌داند چگونه از طرفداران خود واکنش بگیرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
یک هم باشگاهی داشتیم که اصالتا مصری بود هنوزم بدنی با کات اون ندیدم واقعا میشه گفت تعداد عضلاتش از دیگران بیشتر بود اما مثل خیلیها حرام شد
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...