قوانین عجیب، احکام عجیب تر؛ چرا در این حکم تجدید نظر نمی کنید؟!

باگناما در آستانه بازگشت به گل گهر است اما علی رغم مستندات موجود، مشخص نیست چرا پرونده این بازیکن مورد تجدیدنظر قرار نمی گیرد؟!
کدخبر (33597) | 20 فروردین 1401 | ساعت 20:26
0 91
قوانین عجیب، احکام عجیب تر؛ چرا در این حکم تجدید نظر نمی کنید؟!
باگناما در آستانه بازگشت به گل گهر است اما علی رغم مستندات موجود، مشخص نیست چرا پرونده این بازیکن مورد تجدیدنظر قرار نمی گیرد؟!

به گزارش سرخ نیوز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل آنچه مصداق بارز استفاده از بازیکن غیرمجاز نامیده شد از گل گهر به دلیل بهره بردن از اریک باگناما در ترکیب این تیم، ۷ امتیاز کسر کرد و درواقع سه بازی تیم قلعه نویی مقابل تیم های استقلال، سپاهان و پیکان سه بر صفر شد!

حالا در خبرها عنوان می شود قرارداد قرضی باگناما با استقلال تاجیکستان رو به اتمام است و او به زودی به تیم گل گهر بازمی گردد.

طبق بند ۶-۲ آیین نامه، کلیه بازیکنان خارجی مشروط به بازی در فصل گذشته و فصل جاری بالاترین سطح مسابقات لیگ های قاره ای، مجاز به عقد قرارداد با باشگاه های لیگ برتری هستند. حالا اریک باگناما نیز بعد از حضور در استقلال تاجیکستان و لیگ قهرمانان آسیا، شامل این قانون شده اما آیا این قوانین سطحی نیست؟!

باگناما که به دلیل نداشتن شرایط بازی در فوتبال ایران باعث تشکیل پرونده ای جنجالی شد حالا بعد از حضور در فوتبال و لیگ تاجیکستان که چند پله از لیگ خودمان پایین تر است سطح فنی اش بالا رفت؟! 

حال سوال مهم تر اینجاست که چرا ارکان قضایی علی رغم اثبات دخل و تصرف معاون پیشین فدراسیون، پرونده بازیکن گابنی را دوباره بررسی نکردند؟!

از قوانین عجیب و اجرای عجیب تر آنکه بگذریم می رسیم به ارکان قضایی فدراسیون که حاضر نیستند بپذیرند فدراسیون نیز در صدور کارت بازی باگناما اشتباه کرده و یکی از مقصران است و به علاوه رای پرونده با سفارش یکی از معاونان همین فدراسیون صادر شده! 

این همه دلیل و برهان کافی نیست که بدانید این پرونده نیاز به تجدید نظر دارد؟! یا منتظر قطعی شدن قهرمانی یک تیم هستید تا امتیازات از دست رفته گل گهر را بازگردانید؟! 

فراموش نمی کنیم که حتی اصولی، عضو هیات رئیسه فدراسیون نیز چندی پیش بر بررسی مجدد پرنده بازیکن گابنی گل گهر تاکید کرد و گفت: «این پرونده باید به صورت مستقل و دقیق واکاوی و اگر نیاز به تجدیدنظر است اعلام شود»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...