قول مهم مدیران بایرن مونیخ به توخل ؛ ستاره 100 میلیون یورویی!

مدیر مالی باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد بایرن به سرمربی جدیدش قول داده که در تابستان پیش رو دست‌کم یک ستاره 100 میلیون یورویی در اختیارش خواهد گذاشت.
کدخبر (161919) | 15 فروردین 1402 | ساعت 18:39
0 112
قول مهم مدیران بایرن مونیخ به توخل ؛ ستاره 100 میلیون یورویی!
مدیر مالی باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد بایرن به سرمربی جدیدش قول داده که در تابستان پیش رو دست‌کم یک ستاره 100 میلیون یورویی در اختیارش خواهد گذاشت.

به گزارش سرخ نیوز، بایرن مونیخ تابستان گذشته نشان داد که از توان مالی لازم برای رقابت با غول‌های فوتبال اروپا در بازار نقل و انتقالات برخوردار است. میشائیل دیدریش، مدیر مالی جدید بایرن، در گفت‌وگویی با نشریه آلمانی بیلد می‌گوید بایرن مونیخ امسال تابستان هم دست‌کم یک ستاره بزرگ با قیمت 100 میلیون یورو یا بالاتر را به خدمت خواهد گرفت. بایرن مونیخ در فصل جاری 145 میلیون یورو برای خرید بازیکن هزینه کرده است. از جمله ستاره‌هایی که باواریایی‌ها به خدمت گرفتند می‌توان به سادیو مانه و ماتیس دلیخت اشاره کرد. اما تا این لحظه رکورد نقل و انتقالات بایرن در اختیار لوکاس هرناندز است که در سال 2019 با پرداخت 80 میلیون یورو از اتلتیکو به این تیم پیوست. بایرن تا این لحظه مبلغ بیشتری برای خرید یک ستاره پرداخت نکرده است. اما به نظر می‌رسد این روند تابستان آینده تغییر خواهد کرد. با صحبت‌های مدیر مالی باشگاه مشخص شد که مدیران بایرن مونیخ قصد دارند در اولین هدیه به سرمربی جدیدشان رکورد نقل و انتقالات باشگاه را بشکنند و ستاره‌ای 100 میلیون یورویی در اختیار توخل بگذارند. میشائیل دیدریش در گفت‌وگو با بیلد گفت:

در مورد خرید 100 میلیون یورویی با دو سوال مواجه هستیم. اول اینکه آیا ما می‌توانیم چنین خریدی انجام بدهیم و دیگر اینکه آیا اصلا مایل به انجام این کار هستیم؟ جواب هر دو سوال مثبت است. نمی‌خواهم بگویم همه چیز قطعی شده، ولی انتظارش را داشته باشید.
قول مهم مدیران بایرن مونیخ به توخل ؛ ستاره 100 میلیون یورویی! بایرن مونیخ ممکن است هری کین را از تاتنهام خریداری کند. او بدون شک خریدی 100 میلیون یورویی یا حتی بالاتر خواهد بود. اما برخی رسانه‌های آلمانی می‌گویند قیمت هری کین به مراتب بیش از 100 میلیون یورو خواهد بود و باید دید آیا بایرن حاضر است چنین رقمی را برای او پرداخت کند. اولی هوینس رئیس افتخاری بایرن چند وقت پیش مخالفت خود را با خرید هری کین اعلام کرد و گفت تاتنهام تابستان گذشته کین را با پیشنهاد 160 میلیون یورویی هم واگذار نکرد. چرا خیال می‌کنید او امسال تابستان ارزان‌تر خواهد بود؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...