لبرون جیمز و جروم سینکلر؛ سرنوشت کاملا متفاوت دو لیورپولی!

لبرون جیمز با خریدن بخش کوچکی از سهام باشگاه لیورپول در سال های نه چندان دور، حالا به عنوان یکی از مالکان این باشگاه بزرگ شناخته می شود.
کدخبر (124553) | 20 دی 1401 | ساعت 17:48
0 119
لبرون جیمز و جروم سینکلر؛ سرنوشت کاملا متفاوت دو لیورپولی!
لبرون جیمز با خریدن بخش کوچکی از سهام باشگاه لیورپول در سال های نه چندان دور، حالا به عنوان یکی از مالکان این باشگاه بزرگ شناخته می شود.

به گزارش سرخ نیوز، بدون شک لیورپول یکی از بزرگترین باشگاه‌های فوتبال جهان است که ارزش آن حدود 4.4 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. نام‌هایی مانند لبرون جیمز ستاره NBA بخشی از تاریخ طولانی این باشگاه محسوب می‌شوند. اما نباید فراموش کرد که افراد ناشناسی مانند جروم سینکلر، هم در این تاریخچه پرتمطراق، صفحه‌ای به نام خود دارند. در سال 2012، جروم سینکلر با انجام اولین بازی خود در 16 سالگی به جوانترین بازیکن تاریخ لیورپول تبدیل شد. آن زمان به نظر می‌رسید که ستاره جوان فوتبال پس از شروع در چنین تیم بزرگی در سنین پایین، یک آینده فوتبالی عالی را در پیش داشت. با این حال، همه چیز برای سینکلر خیلی خوب پیش نرفت. لبرون جیمز و جروم سینکلر؛ سرنوشت کاملا متفاوت دو لیورپولی! مرغ سوخاری بیرون‌بر سینکلر! این استعداد جوان آینده‌دار، لیورپول را پس از شکست مذاکرات قراردادش در سال 2016 ترک کرد. پس از آن سینکلر با باشگاه لیگ برتری واتفورد قرارداد امضا کرد و به دلیل کمبود زمان بازی و نقل و انتقالات قرضی زیاد، رو به افول گذاشت. در می 2021 وی آخرین بازی خود را انجام داد و پس از آن واتفورد او را بازیکن آزاد اعلام کرد. اکنون این مرد 26 ساله در زادگاهش بیرمنگام یک رستوران مرغ سوخاری بیرون بر دارد. این سرنوشت با جایی که سینکلر همین چند سال پیش در آن قرار داشت، بسیار فاصله دارد. او زمانی عضو یک باشگاه فوتبال 4.4 میلیارد دلاری بود. اما اکنون او بدون قرارداد فوتبالی در حال فروش مرغ سوخاری است.

لبرون جیمز سهامدار باشگاه لیورپول است!

لبرون جیمز و جروم سینکلر؛ سرنوشت کاملا متفاوت دو لیورپولی! لبرون جیمز و مسیر متفاوت در سال 2011 و یک سال قبل از ظهور بازیکن جوانی به نام سینکلر، لبرون جیمز ستاره بسکتبال سرمایه گذاری کوچکی به مبلغ 5 میلیون دلار در لیورپول انجام داد. از آن زمان، جیمز یکی از حامیان بزرگ این تیم بوده و در مسابقات مختلف شرکت کرده است. در سال 2022، او سهام خود را با سهام در FSG یعنی گروهی که مالک باشگاه لیورپول است، مبادله کرد. این حرکت او را به یکی از مالکان تیم تبدیل کرد. او در حال حاضر یک چهره قدرتمند در دنیای ورزش است و سرمایه گذاری او در تیم می‌تواند به آنها کمک کند تا به نقطه جدیدی برسند. لبرون جیمز و جروم سینکلر؛ سرنوشت کاملا متفاوت دو لیورپولی! جیمز با ذکاوت تجاری و بینش جهانی خود می‌تواند به تقویت جایگاه باشگاه لیورپول که یکی از محبوب ترین و موفق‌ترین تیم‌های جهان است کمک کند. جیمز و سینکلر به عنوان دو عضو لیورپول با دو تصمیم متفاوت در دو مسیر کاملا مخالف یکدیگر قرار گرفتند. آنها که تقریبا در یک دوره زمانی وارد این باشگاه بزرگ شدند، بخشی از تاریخ این باشگاه هستند اما یکی از کنار لیورپول ثروتش را گسترش داد و دیگری به فروش مرغ سوخاری در بیرمنگام راضی شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...