لحظه قهرمانی امیر رضا معصومی و محمد مبین عظیمی در کشتی قهرمانی جوانان جهان + ویدئو

شب گذشته امیر رضا معصومی و محمد مبین عظیمی دو نماینده تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان به مقام قهرمانی رسیدند.
کدخبر (220441) 26 مرداد 1402 | ساعت 08:19
0 500
شب گذشته امیر رضا معصومی و محمد مبین عظیمی دو نماینده تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان به مقام قهرمانی رسیدند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان روزهای ۲۳ لغایت ۲۵ مردادماه در شهر امان کشور اردن برگزار شد. در روز پایانی این رقابت‌ها و در وزن 92 کیلوگرم، محمد مبین عظیمی با پیروزی 5 بر 4 مقابل نماینده قزاقستان به مقام قهرمانی رسید و امیر رضا معصومی در سنگین وزن با پیروزی 11 بر 0 مقابل کشتی گیر روس، برای دومین بار متوالی قهرمانی در مسابقات کشتی جوانان جهان را تجربه کرد.

سومین قهرمانی متوالی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران در مسابقات جهانی

در پایان این مسابقات تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با مدال های طلای محمدرضا شاکری در وزن ۶۵ کیلوگرم، محمدمبین عظیمی در وزن ۹۲ کیلوگرم، ابوالفضل بابالو در وزن ۹۷ کیلوگرم و امیررضا معصومی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، ۲ مدال نقره علی رضایی در وزن ۷۰ کیلوگرم، حسین محمدآقایی در وزن ۷۴ کیلوگرم و مدال برنز علی خرمدل در وزن ۶۱ کیلوگرم با ۱۶۵ امتیاز برای سومین بار پیاپی و مقتدرانه بعنوان قهرمانی جهان دست یافت. در رقابت تیمی این مسابقات، آمریکا با 152 در جایگاه دوم قرار گرفت و هند با 102 امتیاز، سوم شد. ویدئویی از لحظه قهرمانی محمد مبین عظیمی و امیر رضا معصومی در این مسابقات را مشاهده می‌کنید:
  آخرین خبرها از ورزش کشتی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...