لقب عجیب برای بازیکن مورد غضب مسی در جام جهانی!

مارتینز، مدافع آرژانتینی یونایتد، به ووت وخهورست، هم‌تیمی‌ هلندی جدیدش، لقب بوبو یا احمق داده که اشاره به درگیری مشهور او با لیونل مسی در جام جهانی قطر دارد.
کدخبر (140329) | 21 بهمن 1401 | ساعت 11:49
0 137
لقب عجیب برای بازیکن مورد غضب مسی در جام جهانی!
مارتینز، مدافع آرژانتینی یونایتد، به ووت وخهورست، هم‌تیمی‌ هلندی جدیدش، لقب بوبو یا احمق داده که اشاره به درگیری مشهور او با لیونل مسی در جام جهانی قطر دارد.

به گزارش سرخ نیوز، لیساندرو مارتینز در جام جهانی 2022 با پیراهن تیم ملی کشورش آرژانتین حضور داشت. آن‌ها در مرحله یک‌چهارم نهایی تورنمنت هلند را در ضربات پنالتی شکست دادند و حذف کردند. ووت وخهورست که اخیرا به منچستریونایتد پیوسته در آن مسابقه به عنوان بازیکن تعویضی برای هلند وارد زمین شد و دو گل به ثمر رساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

درگیری‌های بازیکنان دو تیم در جریان مسابقه به بعد از بازی هم کشیده شد و صحنه‌ای مشهور بین لیونل مسی و ووت وخهورست خلق کرد. پس از این دیدار جنجالی ستاره تیم فوتبال آرژانتین درحین مصاحبه خطاب به وخهورست گفت: "به کجا نگاه می‌کنی احمق؟ " این جمله لیونل مسی به یکی از مشهورترین اتفاقات جام جهانی تبدیل شده و در آرژانتین همچنان ورد زبان‌هاست.

بر اساس گزارش‌ها از زمان پیوستن ووت وخهورست به منچستریونایتد، لیساندرو مارتینز به شوخی به او لقب "بوبو" یا احمق داده است. همان کلمه‌ای که مسی در قطر خطاب به مهاجم هلندی به زبان آورده بود.

مهاجم هلندی منچستریونایتد بعد از جام جهانی سعی کرد ماجرای درگیری‌اش با مسی را به شوخی برگزار کند. او حتی در یک مصاحبه گفت از اینکه مسی نامش را می‌دانسته خوشحال است. وخهورست گفت: "من همیشه از جان و دل مایه می‌گذارم و در یک‌چهارم نهایی جام جهانی هم همین‌طور بودم. من مقابل مسی جنگیدم و لحظه‌های خاصی هم بین ما اتفاق افتاد. فکر کنم از این خوشش نیامده بود و تعجب کرده بود. ولی من برای مسی احترام زیادی قائلم. او یکی از بهترین‌های تاریخ است. بعد از بازی می‌خواستم احترامم را به او نشان بدهم، ولی مسی ظاهرا نمی‌خواست. فکر کنم هنوز از دست من عصبانی است ولی همین که او اسمم را می‌دانست باعث خوشحالی است".

ووت وخهورست در پنجره نقل و انتقالات زمستانی باشگاه بشیکتاش ترکیه را ترک کرد و با قراردادی قرضی به منچستریونایتد پیوست. او تا پایان فصل جاری در اولدترافورد حضور داشته و با لیساندرو مارتینز همبازی خواهد بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...