لیست خرید گران قیمت استقلال لو رفت/ نکونام: بله، اینها را می خواستم اما جای دیگری رفتند!

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال، نفرات حاضر در لیست خرید خود را اعلام کرد.
کدخبر (217203) | 16 مرداد 1402 | ساعت 13:34
0 104
لیست خرید گران قیمت استقلال لو رفت/ نکونام: بله، اینها را می خواستم اما جای دیگری رفتند!
جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال، نفرات حاضر در لیست خرید خود را اعلام کرد.

به گزارش سرخ نیوز، جواد نکونام، سرمربی استقلال، هنوز از وضعیت تیمش راضی نیست و معتقد است که استقلال در برخی پست‌ها به‌شدت مشکل دارد. وی امروز در مصاحبه‌ای نسبتاً مفصل شرکت کرده و در بخشی از آن، لیست نفراتی که می‌خواسته اما جذب نشده‌اند را لو داد. خبرنگار از جواد نکونام می‌پرسد:

در لیست شما، نام بازیکنانی چون عزت اللهی، یاسین سلمانی رضا اسدی، امیرحسین حسین زاده، مسعود ریگی، سامان فلاح، عارف آقاسی به‌علاوه چند بازیکن باکیفیت دیگر وجود داشت. درست است؟
جواد نکونام در پاسخ به این پرسش خبرنگار گفت:
بله؛ همه این بازیکنان در لیست ما بودند ولی تا بجنبیم، به تیم‌های دیگری رفتند و یا رقم رضایت‌نامه‌شان بالا بود و ما پول نداشتيم. در فصل نقل و انتقالات تابستانی، یک لحظه حواستان‌ پرت شود، بازیکنان می‌روند و روی زمین نمی‌مانند. حرص‌وجوش‌هایی هم که من و هواداران خوردیم، دقیقاً به همین خاطر بود. بحث شخص جواد نکونام نبود؛ بلکه جا ماندن در نقل و انتقالات تابستانی بود. متأسفانه سرعت نقل و انتقالات استقلال بسیار کند بود. تا به خودمان بیائیم، بازار خالی از بازیکن شد. بخش عمده‌ این مشکل هم به خودمان برمی‌گشت. ما در نقل و انتقالات به جای جذب بازیکن، درگیر تغییرات مدیریتی، بدهی و هزار یک حاشیه و داستان دیگر بودیم. شدیم مثل بچه‌ای که از پشت شیشه مغازه‌ها خریدهای بقیه را تماشا می‌کند و...
آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...