لیست شگفت انگیز گزینه های ایرانی استقلال

مربیان ایرانی اگرچه شانس کمتری نسبت به گزینه‌ های خارجی برای نشستن روی نیمکت استقلال دارند اما این امیدواری را دارند قرعه به یکی از آن‌ ها افتاده و سکان هدایت آبی‌ ها را بر عهده بگیرند.
کدخبر (194709) | 25 خرداد 1402 | ساعت 07:33
0 113
لیست شگفت انگیز گزینه های ایرانی استقلال
مربیان ایرانی اگرچه شانس کمتری نسبت به گزینه‌ های خارجی برای نشستن روی نیمکت استقلال دارند اما این امیدواری را دارند قرعه به یکی از آن‌ ها افتاده و سکان هدایت آبی‌ ها را بر عهده بگیرند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، درحال حاضر خوان رامون لوپس سرمربی اسپانیایی و سابق رئال مادرید نزدیکترین گزینه به نیمکت استقلال است چرا که او تنها کسی است که به طور رسمی با این باشگاه مذاکره کرده است. در کنار نام سرمربی 60 ساله نام چند مربی ایرانی نیز مطرح شده است و حتی اخباری نیز در این ارتباط منتشر شده که حضور مرد اسپانیایی یک عملیات فریب یا بازی رسانه‌ای از سوی باشگاه است و آن‌ها دارند کار را با مربی ایرانی تمام می کنند. اما آیا استقلال واقعا می خواهد سرمربی فصل بعدش را از میان چهار مربی ایرانی یعنی جوادنکونام، محمد ربیعی، ساکت الهامی و علیرضا منصوریان انتخاب کند؟ جواد نکونام سرمربی سابق فولاد آیا این چهارنام برای هواداران استقلال اسامی متقاعد کننده ای هستند؟ به غیر از جوادنکونام به نظر سه اسم دیگر کار سختی برای رسیدن به این پست مهم داشته باشند. علیرضا منصوریان که با استقبال ویژه‌ای به تیم فوتبال استقلال آمد بعد از ناکامی در این تیم و بعد از آن عدم موفقیت در باشگاه های دیگر طی سال‌های اخیر بعید است نامی باشد که بتواند حمایت هواداران را به دست بیاورد. علیرضا منصوریان سرمربی فولاد خوزستان حتی بعد از استقلال نیز برخلاف خیلی از مربیان که بعد از شکست در تیم های بزرگ محو می شوند، توانست در فوتبال ایران تیم بگیرد اما میزان موفقیتش به اندازه ای نبوده که او را تبدیل به یکی از مربیان موفق فوتبال ایران بکند. علیرضا منصوریان سرمربی فولاد خوزستان ساکت الهامی و محمد ربیعی با وجود نتایج خوبی که در سال‌های اخیر در فوتبال ایران گرفته اند اما ریسک‌های خیلی بزرگی محسوب می شوند. آنها حتی مثل منصوریان که به واسطه حضور در باشگاه و محبوبیت دوران بازی اش بین هواداران پایگاه داشت فاقد چنین چیزی هستند. ساکت الهامی و محمد ربیعی پس تنها گزینه قابل اتکا در میان اسامی ایرانی برای استقلال یک نفر و آن جواد نکونام است. اما آیا عملکرد نکونام در سال‌های گذشته در عرصه مربیگری به اندازه ای بوده که بتوان انتظار داشت استقلال را به جاه طلبی‌های بزرگش برساند. استقلال باید جام بگیرد و در آسیا نمایشی قدرتمند داشته باشد و سهمیه یا نایب قهرمانی برای هواداران راضی کننده نیست. اگر نکونام گزینه استقلال باشد این موضوع مهم است که برنامه او برای رساندن باشگاه به اهدافش چیست؟ شاید بهترین گزینه ایرانی برای استقلال کماکان فرهاد مجیدی سرمربی اتحادکلبا باشد. مردی که تیم را به مقام قهرمانی رسانده و محبوب ترین چهره آبی ها است. اینکه بتوانند او را از امارات برگردانند مشخص نیست اما در غیراین صورت شاید گزینه‌های خارجی کماکان انتخاب بهتری به حساب بیایند. فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...