لیست غیررسمی مرد سال فوتبال آسیا لو رفت!

مراسم برترین های فوتبال آسیا در آبان ماه و در کشور قطر برگزار خواهد شد.
کدخبر (220839) | 27 مرداد 1402 | ساعت 20:01
0 261
لیست غیررسمی مرد سال فوتبال آسیا لو رفت!
مراسم برترین های فوتبال آسیا در آبان ماه و در کشور قطر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در سه سال اخیر، به دلیل شیوع ویروس کرونا، مراسم برترین‌های فوتبال آسیا لغو شده بود. اما در ماه‌های اخیر، دفتر اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به برگزاری مجدد این مراسم گرفت. در نتیجه، شهر دوحه در تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) میزبان مراسم جدید برترین‌های آسیا خواهد بود. به گزارش نشریه الریاضیه عربستان، در لیست 20 نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن آسیا، تنها چهار بازیکن از منطقه خلیج فارس حضور دارند و 16 بازیکن دیگر از مناطق دیگر آسیا شامل این لیست خواهند شد.

نامزدهای برترین‌های فوتبال آسیا

منبعی آگاه اعلام کرده است که کمیته ذی‌صلاح فهرست اولیه 20 بازیکن را بر اساس تیم‌هایشان تعیین کرده است و تنها 3 نفر از این فهرست به عنوان گزینه نهایی انتخاب خواهند شد. نامزدهای نهایی بازیکن سال فوتبال آسیا در ماه سپتامبر آینده اعلام خواهند شد. طبق این منبع، سالم الدوساری و علی البلیهی، بازیکنانی از باشگاه الهلال و تیم ملی عربستان، نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن آسیا در سال 2023 هستند. همچنین، احمد فتحی، بازیکن ملی‌پوش قطری از باشگاه العربی و شبیب الخالدی، بازیکن تیم فوتبال حتای امارات، دو بازیکن دیگری از منطقه خلیج فارس در این لیست حضور دارند.

شانس بالای عربستانی‌ها برای کسب عنوان مرد سال فوتبال آسیا

تیم الهلال دو بازیکن در فهرست بازیکن سال فوتبال آسیا دارد که در فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند، اما در مقابل تیم اوراوا رد دایموندز شکست خوردند و عنوان نایب قهرمانی آسیا را کسب کردند. همچنین، این تیم در جام باشگاه‌های جهان در برابر رئال مادرید شکست خورد و در رده‌بندی لیگ عربستان به رتبه سوم دست یافت. لازم به ذکر است که بر اساس گزارش روزنامه الریاضیه، هیچ بازیکن ایرانی در فهرست اولیه نامزدهای بهترین بازیکن آسیا حضور ندارند و به نظر می‌رسد این مراسم بدون حضور بازیکنان ایرانی برگزار شود. در آخرین مراسم برترین‌های آسیا، که در سال 2019 برگزار شد، اکرم عفیف، بازیکن تیم ملی قطر و باشگاه السد، به عنوان بازیکن برتر سال آسیا معرفی شد و سون هیونگ مین، بازیکن تیم ملی کره جنوبی و تاتنهام، عنوان بهترین بازیکن آسیایی در خارج از قاره را از آن خود کرد. باید دید چه کسی برنده عنوان مرد سال فوتبال آسیا خواهد شد. آخرین اخبار فوتبال خارجی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...