لیونل مسی: از قراردادم با اینتر میامی خوشحالم/ می خواهم انسان خوبی باشم

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی اعلام کرده که از تصمیمش بابت پیوستن به اینتر میامی رضایت کامل دارد.
کدخبر (194998) | 25 خرداد 1402 | ساعت 21:19
0 132
لیونل مسی: از قراردادم با اینتر میامی خوشحالم/ می خواهم انسان خوبی باشم
لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی اعلام کرده که از تصمیمش بابت پیوستن به اینتر میامی رضایت کامل دارد.

به گزارش سرخ نیوز، مصاحبه لیونل مسی در توضیح تصمیمش برای امضای قرارداد با اینتر میامی در اوایل این ماه، قلب بسیاری از طرفدارانش را به درد آورد. پذیرفتن این واقعیت که این فوق‌ستارۀ آرژانتینی دنیای فوتبال قصد بازگشت به باشگاه بارسلونا را نداشت، برای هواداران او در سراسر جهان آسان نبود.

مسی گل اول تیمش را در بازی دوستانه برابر استرالیا به زیبایی هر چه تمام‌تر به ثمر رساند تا هم سریع‌ترین گل دوران حرفه‌اش را به ثبت برساند و هم نشان داد هنوز هم از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است. کاپیتان قهرمان جام جهانی 2022 قطر بار دیگر با دفاع از تصمیمی که برای پیوستن به لیگ MLS و باشگاه اینتر میامی داشته اظهار داشت:

قراردادم با اینتر میامی؟ راضی‌ام، هرچند در ابتدا تصمیم‌ام متفاوت بود. از تصمیمی که گرفتم خوشحالم، آماده‌ام و مشتاقانه منتظر شروع یک چالش جدید هستم. فکر می‌کنم این گام مهمی برای من بود، اما در عین حال از معنا و پیامدهای آن هم مطلع بودم.

مسی سپس در مورد میراث و چهره‌ای که می‌خواهد از خود در دنیای فوتبال برجای بگذارد، گفت:

فکر می‌کنم هر اتفاقی که در این مسیر بیفتد، همیشه باید سعی خودتان را بخرج دهید و امیدوارم این پیامی برای نسل‌های جدیدی باشد که دنباله‌روی راه من هستند، به من اهمیت می‌دهند و از من دفاع می‌کنند. می‌خواهم از من به‌عنوان یک فرد معمولی و خوب و فراتر از جنبه‌های ورزشی یاد کنند، به‌ویژه آن دسته از افرادی که مرا می‌شناسند، مثل هم‌تیمی‌هایم، از من به عنوان یک انسان خوب یاد کنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...