ماجرای بازیکنان و مربی سابق بارسلونا همچنان ادامه دارد؛ خیانتی دیگر این بار به پیکه؟

جرارد پیکه که به تازگی با کلارا چیا وارد رابطه شده است، متوجه شده است که نامزدش با پپ گواردیولا به او خیانت کرده است.
کدخبر (163526) | 20 فروردین 1402 | ساعت 08:25
0 103
ماجرای بازیکنان و مربی سابق بارسلونا همچنان ادامه دارد؛ خیانتی دیگر این بار به پیکه؟
جرارد پیکه که به تازگی با کلارا چیا وارد رابطه شده است، متوجه شده است که نامزدش با پپ گواردیولا به او خیانت کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، جرارد پیکه و شکیرا، ستاره کلمبیایی، به مدت 10 سال با یکدیگر رابطه داشتند و پس از جام جهانی آفریقای جنوبی و پس از جام جهانی سال 2010 با یکدیگر زندگی می‌کردند. آن‌ها همچنین صاحب دو فرزند به نام‌های میلان و ساشا هستند. اما پیکه با کلارا چیا به شکیرا خیانت کرد و رابطه آن‌ها به پایان رسید. با این حال، شایعاتی مطرح شده که اظهار دارند که کلارا چیا توسط پپ گواردیولا، مربی منچستر سیتی، به پیکه خیانت کرده است. ماجرای بازیکنان و مربی سابق بارسلونا همچنان ادامه دارد؛ خیانتی دیگر این بار به پیکه؟ طرفداران آن‌ها پس از قطع رابطه آن‌ها با یکدیگر در دو جبهه مختلف قرار گرفته‌اند. با این ستاره اسپانیایی اظهار کرده که از کارش پشیمان نیست و به نظر او، این رفتار او اشتباه نبوده است. با این حال مثلث عشق پیکه، شکیرا و کلارا چیا اخیراً دچار تحولات عجیبی شده است؛ چراکه شایعات جدیدی در این رابطه مطرح شده است. شایعاتی مطرح شده که نشان می‌دهند که کلارا چیا به پیکه وفادار نبوده و با پپ گواردیولا، مربی سابق تیم بارسلونا، به او خیانت کرده است. از آنجایی که فرزندان گواردیولا و چیا هر دو به یک مدرسه رفته‌اند، شایعاتی مطرح شده که گواردیولا، کلارا چیا را به خوبی می‌شناسد. این مثلث هر روز در حال بزرگتر شدن است و هر روز نام‌هایی به آن اضافه می‌شود که هیچ کس حتی فکر آن‌ها را نمی‌تواند بکند. با این حال ادعا شده که چیا به این دلیل با گواردیولا ارتباط داشته، چون پیکه نیز بی‌خبر از او با یک وکیل جوان رابطه داشته است. با وجود تمام شایعات مطرح شده در رابطه با این زوج، آن ها هیچ مشکلی چه در حضور مردم و چه در فضای مجازی با یکدیگر ندارند و همه می‌دانیم که فضای مجازی به ندرت واقعیت را به نمایش می‌گذارد.

صحبت های جرارد پیکه در مصاحبه با جرارد رومرو

قهرمان جام جهانی در صحبت با جرارد رومرو اظهار کرد که مردم باید حقیقت‌های مختلف را بپذیرند و نباید نسبت به آن‌ها گارد داشته باشند، بلکه باید شجاعانه با آن‌ها روبه‌رو شوند. او گفت:
افراد مختلف از جمله افراد 15 ساله، 18 ساله یا حتی ساله به‌دنبال تأیید دیگران هستند اما باید این سؤال را از خود بپرسند که ما در چه دنیایی زندگی می‌کنیم؟ دنیایی با فیلترهای اینستاگرام! بگذارید مردم هر کاری که دلشان می‌خواهد را انجام دهند اما متأسفانه بسیاری از مردم این را متوجه نمی‌شوند.
او همچنین به سؤالات مختلف در رابطه با زندگی خصوصی خود پاسخ داد و اظهار کرد که هرکسی می‌تواند با توجه به شرایط زندگی خود آزادانه تصمیم بگیرد. او گفت:
ما آزاد به دنیا آمدیم و می‌توانیم آزادانه زندگی کنیم. نظر مردم و بقیه برای من اهمیتی ندارد. وقتی شما شهرت داشته باشید، آن‌ها بالاخره شما را زیر سؤال می‌برند. به طور مثال، می‌گویند که شما موفق شدید، چون پولدار بودید و یا می‌گویند که اگر کسی موفق نشده، یعنی یک شخص کاملاً شکست خورده است. پس اصلاً به آن‌ها اهمیت ندهید و به زندگی خود برسید.
پیکه پس از ترک بارسلونا در اواسط لالیگا، به کسب و کار روی آورد و کار او توجه بیش از 2 میلیون طرفدار او را به خودش جلب کرد. بیشتر از جرارد پیکه بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...