ماجرای جنجال تمرین استقلال؛ فوتبال بدون استفاده از گروه واگنر!

اولین تمرین استقلال در فصل جدید یک تمرین پرحاشیه و جنجالی بود هرچند استقلال طی سال های گذشته نیز از این مدل تمرینات کم نداشته است.
کدخبر (201067) | 08 تیر 1402 | ساعت 19:39
0 146
ماجرای جنجال تمرین استقلال؛ فوتبال بدون استفاده از گروه واگنر!
اولین تمرین استقلال در فصل جدید یک تمرین پرحاشیه و جنجالی بود هرچند استقلال طی سال های گذشته نیز از این مدل تمرینات کم نداشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پوپولیسم در مدیریت هیچگاه در فوتبال ایران آخر و عاقبت خوبی نداشته است و معمولا با ناکامی در نتیجه و انبوهی بدهی همراه بوده است. حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال نیز با نمایش پرزرق و برقی که برای اولین تمرین تیم به راه انداخت نشان داد سعی داد در همان مسیر آجرلو و فتح الله زاده و حتی با پوپولیسم غلیظ‌تر گام بردارد. حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اما این تمرین عجیب که یادآور اولین تمرین علیرضا منصوریان و تمرین‌های شلوغ دوران اوج امیرقلعه نویی بود پرحاشیه و جنجالی از آب در آمد. صحنه‌هایی در این تمرین دیده شد که بیشتر از آنکه نشان از شرایط خوب استقلال و یا آغاز دورانی موفقیت آمیز باشد نگران کننده است. علیرضا منصوریان روزی که به استقلال آمد حرف جالبی زد:

"روزی که خداحافظی کردم 120 هزارنفر توی ورزشگاه بودند و الان که به عنوان مربی برگشته ام ورزشگاه محل تمرین پر از جمعیت است"
اما همه از سرنوشت کاپیتان محبوب آبی‌ها به عنوان سرمربی این تیم خبر دارند. علیرضا منصوریان و امیر قلعه نویی اما نقطه عطف منفی تمرین امروز استقلال قطعا کتک کاری و برخورد خشن تعدادی از لات های نزدیک به حجت کریمی با هواداران ناراضی بود. در تمام دنیا هواداران حق دارند نسبت به شرایط تیمی که عاشقش هستند و در سرما و گرما و سخت ترین شرایطش حمایتش کردند اعتراض کنند. اما در استقلال و در دهه های اخیر شرایط گاهی به گونه ای بوده که حق اعتراض از هوادار و انتقاد از خبرنگاران گرفته شده است. هنوز ماجرای آن علی! معروف در کنفرانس خبری امیرقلعه نویی دستمایه فیلم‌ها و سریال های طنز است. کتک کاری در تمرین امروز استقلال توسط لات های نزدیک به حجت کریمی آغاز تمرین باشگاه استقلال می تواند یک هشدار بزرگ برای آینده این تیم باشد که پیش از این و در سالهای گذشته چنین تجربه‌هایی را از سر گذرانده است. موفقیت در فوتبال نیازی به این میزان خشونت چه روی سکوها و چه حتی در حیطه فنی ندارد. اگر اینگونه بود ناصرالخلیفی و فلونتینو پرز به جای بازیکن و مربی خوب از گنگسترهای بزرگ و تیم‌های مافیایی سرشناس برای رسیدن به موفقیت استفاده می کردند. نه فقط مدیران باشگاه که بزرگترین ستاره‌های فوتبال دنیا توسط هواداران مورد اعتراض قرار بگیرند و استفاده از خشونت بی تردید عملی غیرقانونی و غیراخلاقی است. کتک کاری هانی کرده با هوادار با این وجود اولین تمرین استقلال نگران کننده از آب درآمد و این می تواند زنگ خطری برای نکونام باشد که با هدف موفقیت پا به این باشگاه بزرگ گذاشته است. متاسفانه چنین مراسمی و آن بنرهای تبلیغاتی با عکس های درشت مدیرعامل و معاون ورزشی منجر به قهرمانی نمی شود و تجربه نشان داده نتیجه عکس می دهد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...