مارسلو بروزوویچ و ژوتا جدیدترین بمب های لیگ عربستان

باشگاه‌های عربستانی در ساعات پایانی امروز، در آستانه نهایی کردن دو انتقال بزرگ قرار گرفتند.
کدخبر (201095) | 08 تیر 1402 | ساعت 21:02
0 214
مارسلو بروزوویچ و ژوتا جدیدترین بمب های لیگ عربستان
باشگاه‌های عربستانی در ساعات پایانی امروز، در آستانه نهایی کردن دو انتقال بزرگ قرار گرفتند.

به گزارش سرخ نیوز، بعد از اینکه بارسلونا از مارسلو بروزوویچ برای ارائه پیشنهاد رسمی فرصت خواست، النصری‌ها یک پیشنهاد جدید برای جذب این بازیکن ارائه کردند که در آستانه پذیرفته شدن ازسوی او قرار گرفته است.

مارسلو بروزوویچ به النصر می پیوندد

النصر پیش از این پیشنهاد دستمزد 20 میلیون یورو در سال را به هافبک اینتر ارائه کرده بود اما بروزوویچ خواستار حداقل 30 میلیون یورو شده بود. باشگاه عربستانی در بسته پیشنهادی جدید خود، با در نظر گرفتن تمامی خواسته‌های او پیشنهادی ارائه کرده که با موافقت شفاهی این بازیکن مواجه شده است. مارسلو بروزوویچ و ژوتا در راه لیگ عربستان النصر پیشنهاد 23 میلیون یورو در سال، به‌علاوه پاداش‌هایی که رقم قرارداد 3 ساله بروزوویچ را به 100 میلیون یورو می‌رساند، به او پیشنهاد کرده است. هافبک اینتر قرار است روز جمعه برای حضور در تست‌های پزشکی النصر، به عربستان سفر کند؛ قرارداد او تا پایان ژوئن 2026 اعتبار خواهد داشت.

ژوتا در راه الاتحاد

این تنها بمب عربستانی‌ها در ساعات پایانی روز چهارشنبه نبود و باشگاه الاتحاد نیز دقایقی پیش به توافق اولیه برای جذب ژوتا، مهاجم 24 ساله سلتیک، دست یافت. مارسلو بروزوویچ و ژوتا در راه لیگ عربستان این باشگاه عربستانی مذاکرات بسیار خوبی با مهاجم پرتغالی داشته و توافق اولیه بین طرفین ایجاد شده است. پیشنهاد ارائه شده توسط باشگاه الاتحاد با استقبال ژوتا مواجه شده و قرارداد نهایی به‌زودی امضا خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...