ماه عسلی که تبدیل به نیمکت‌نشینی شد؛ سرنوشت عجیب هافبک فرانسوی

بوباکار کامارا برای بازی در تیم ملی فرانسه از ماه عسل بازگشت اما دشان او را وارد بازی نکرد که این موضوع باعث واکنش هواداران شد.
کدخبر (197625) | 31 خرداد 1402 | ساعت 17:56
0 144
ماه عسلی که تبدیل به نیمکت‌نشینی شد؛ سرنوشت عجیب هافبک فرانسوی
بوباکار کامارا برای بازی در تیم ملی فرانسه از ماه عسل بازگشت اما دشان او را وارد بازی نکرد که این موضوع باعث واکنش هواداران شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بوباکار کامارا، هافبک تیم ملی فرانسه، با وجود اینکه ماه عسل خود را خراب کرد تا به اردوی تیم ملی فرانسه بپیوندد، در بازی اخیر خروس‌ها از سری مسابقات مقدماتی جام ملت‌های اروپا، حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد. این هافبک 23 ساله استون ویلا که فصل گذشته 29 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد، توسط دیدیه دشان به‌جای آدرین رابیو مصدوم برای بازی مقابل تیم‌های جبل‌الطارق و یونان انتخاب شد. او که دیر به تیم ملی فرانسه دعوت شده بود، بدون اطلاع از این شرایط به ماه عسل رفته بود اما مجبور شد سفر خود را نیمه‌کاره رها کند و به تیم ملی بپیوندد. ماه عسلی که تبدیل به نیمکت‌نشینی شد؛ سرنوشت عجیب هافبک فرانسوی

واکنش همسر بوباکار کامارا به برگشت از سفر ماه عسل

کورالی پوروچیو، همسر بوباکار کامارا تصاویری از سفر فراموش نشدنی‌شان را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و زیر تصویری از خودش در کنار کامارا در ماشین نوشت:
در مسیر خودم.
اما ساعاتی بعد از انتشار این تصاویر، پس از فراخوان دیرهنگام دشان این زوج در حال بازگشت به فرودگاه دیده شدند. در همین حین بود که همسر کامارا عکسی از او را با در دست داشتن یک چمدان در فضای مجازی منتشر کرد و درباره آن نوشت:
نمی‌دانم بخندم یا گریه کنم.
همسر کامارا که به‌خاطر رفتار حرفه‌ایش مورد ستایش هموطنانش قرار گرفته، چند ساعت بعد تصویری از بیانیه فدراسیون فوتبال فرانسه درخصوص نفرات دعوت شده به تیم ملی را به اشتراک گذاشت و با ایموجی قلب سفید همسرش را به‌سوی تیم ملی بدرقه کرد. گفته می‌شود آن‌ها درحال بازگشت به پاریس بودند اما وقتی این خبر به آن‌ها رسید، مجبور شدند برای سفر به مارسی از هواپیما پیاده شوند. ماه عسلی که تبدیل به نیمکت‌نشینی شد؛ سرنوشت عجیب هافبک فرانسوی با این حال، این ماه عسل پرماجرا و تلاش و فداکاری کامارا برای حضور در تیم ملی بدون پاداش باقی ماند و او در هر دو بازی یک بازیکن تعویضی بلااستفاده بود؛ چراکه تیم دشان بردهای نسبتاً آسانی مقابل جبل الطارق و یونان به‌دست آورد.

واکنش هواداران تیم ملی فرانسه به بازگشت بوباکار کامارا از ماه عسل

در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌ها به این اتفاق متفاوت بود. یکی از هواداران تیم ملی فرانسه نوشته است:
اینکه بازیکنی را مجبور به لغو ماه عسل برای انجام یک وظیفه ملی کنید و سپس به او مجموعاً صفر دقیقه زمان بازی بدهید، دیوانه‌کننده است.
در حالی که دیگری اظهار داشت:
هرگز کسی مانند دشان را در زندگی ندیده بودم.
نفر سوم هم نوشته است:
من از این رویکرد مربیگری تنفر دارم. بی‌روح است. آن‌ها با جبل‌الطارق و یونان بازی کردند... او شایسته یک بازی بود.
نفر دیگری هم این اقدام را شرم‌آور خواند. ماه عسلی که تبدیل به نیمکت‌نشینی شد؛ سرنوشت عجیب هافبک فرانسوی پس از اینکه کامارا در ماه می سال گذشته تصمیم گرفت به استون ویلا بپیوندد، دشان عنوان کرد که این یک مرحله پیشرفت در زندگی حرفه‌ای کامارا محسوب می‌شود.
این انتخاب اوست. او از زمانی که قراردادش تمام شده بود، بازیکن آزاد بود. برای من هیچ انتخاب بدی وجود ندارد. او کامارا فصل بسیار خوبی داشت، از او بسیار استفاده شد و در نقشی که همیشه آسان نیست، بسیار باثبات ظاهر شد. او لیگ برتر را انتخاب کرده است. مطمئناً استون ویلا جزو بهترین تیم‌ها نیست، اما این یک قدم رو به جلو برای او است. من عواملی که باعث شد او چنین تصمیمی بگیرد را نمی‌دانم.
جدیدترین اخبار فوتبال:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...