مایک تایسون: بهترین سال‌های عمرم در زندان گذشت

مایک تایسون، بوکسور افسانه ای از روزهای سختش در زندان به عنوان بهترین سال های زندگی اش یاد می کند!
کدخبر (123694) | 19 دی 1401 | ساعت 14:40
0 1036
مایک تایسون: بهترین سال‌های عمرم در زندان گذشت
مایک تایسون، بوکسور افسانه ای از روزهای سختش در زندان به عنوان بهترین سال های زندگی اش یاد می کند!

به گزارش سرخ نیوز، مایک تایسون روزهای پرفراز و نشیبی را در طول زندگی خود تجربه کرده که به اعتقاد بسیاری دوره‌ای که او در زندان سپری کرده، یکی از پست‌ترین دوران زندگی این بوکسور افسانه‌ای بوده است. او می‌گوید بهترین سال‌های عمرش پشت میله‌های زندان گذشته است. تایسون در مصاحبه‌ای با پادکست Pivot پس از سپری کردن روزهای سخت در زندان، مدعی شده اکنون زندگی‌اش به یک آرامش نسبی رسیده است. مایک تایسون: بهترین سال‌های عمرم در زندان گذشت

" من آدم خوبی هستم و با همه خوب رفتار کردم اما بهترین سال‌های عمرم را در زندان گذراندم".
مایک تایسون: بهترین سال‌های عمرم در زندان گذشت او در پاسخ به این سوال که آیا سبک زندگی تجملاتی خود را از دست داده، می‌گوید:
"ترجیح می‌دادم به جای آن آرامش داشته باشم. وقتی آرامش ندارید زندگی هیچ معنایی ندارد. باید در زندگی تعادل داشته باشید. شما برای دیکته کردن هر بخشی از زندگی به عقل خود نیاز دارید."

مایک تایسون: بهترین سال‌های عمرم در زندان گذشت

روزهای سخت مایک تایسون در زندان

تایسون پس از محکومیت به دلیل تجاوز به دزیره واشنگتن در سال 1992 به شش سال زندان در مرکز اصلاحی پلین فیلد محکوم شد که چهار سال آن حبس تعلیقی بود. تایسون فاش کرد که علیرغم اینکه در بند بوده، برنامه تمرینی منظمی را دنبال می‌کرد تا برای زمانی که در نهایت به رینگ بازمی‌گردد، آماده شود. او می‌گوید که در سلولش 8 یا 9 مایل می‌دوید و شب‌ها مدام بالا و پایین می‌پرید.
"کف سلول من سیمانی بود. باور کنید من با پرش‌ها و دویدن‌هایم آن را به یک سیمان سفت تبدیل کردم. وقتی به زندان رفتم 129 کیلوگرم وزن داشتم و وقتی برگشتم 97 کیلوگرم شده بودم."

مایک تایسون: بهترین سال‌های عمرم در زندان گذشت

دعوای مایک تایسون در زندان

با این حال، همه چیز برای این مرد 56 ساله راحت نبود، زیرا او به دلیل حمله به یک نگهبان مدت محکومیت خود را یک سال تمدید کرده بود. او در مصاحبه با پادکست Hotboxin گفت:
"من یک سال اضافه داشتم. وقتی برای اولین بار به آنجا آمدم، از دست همه عصبانی بودم، نمی‌دانستم که همه آنها می خواهند به من عشق نشان دهند، بنابراین من با نگهبانان و با هر چیز دیگر می ‌جنگیدم. با این حال یکی از نگهبانان نقش قهرمان زندگی مرا در زندان داشت و همواره به من روزهای اولی که به زندان رفته بودم را یادآوری می‌کرد که چه مشکلاتی داشتم و چگونه از پس آنها برآمدم".

تصاویر مایک تایسون در زندان

مایک تایسون: بهترین سال‌های عمرم در زندان گذشت با این حال زندگی حرفه‌ای تایسون لطمه‌ای ندید، زیرا او در چهار رقابت قهرمان شد و حتی پس از آزادی، قهرمانی سنگین وزن را پس گرفت. اما در سال 2005 مایک آهنین سرانجام بازنشسته شد. او در آن زمان به گاردین گفت:
"دوست داشتم ادامه دهم، اما متوجه شدم که در حال شکست خوردن هستم. من دیگر این را در قلبم ندارم. این پایان من است."
مایک تایسون: بهترین سال‌های عمرم در زندان گذشت درباره بوکس بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...