مبارزه احتمالی رومن رینز و سولو سیکوا ؛ آیا رینز بیبی فیس خواهد شد؟

در طی سال‌های اخیر WWE چندین بار تلاش نمود تا شخصیت رومن رینز را از یک هیل به یک بیبی فیس محبوب تغییر دهد.
کدخبر (185378) 05 خرداد 1402 | ساعت 11:09
0 378
در طی سال‌های اخیر WWE چندین بار تلاش نمود تا شخصیت رومن رینز را از یک هیل به یک بیبی فیس محبوب تغییر دهد.

به گزارش سرخ نیوز، رومن رینز حالا سال‌هاست که سلطه ادامه‌دارش بر WWE را حفظ نموده است. شایعاتی که اخیرا مطرح شده‌اند از برگزاری یک مبارزه قریب الوقوع میان رینز و سولو سیکوا حکایت دارند. این دو ستاره کشتی کج در دنیای واقعی با یکدیگر پسرعمو هستند و مبارزه میان آنها می‎ تواند جذابیت ویژه‌ای برای طرفداران WWE داشته باشد.

مبارزه میان رومن رینز و سولو سیکوا ؛ نقش قهرمان به رینز می رسد؟

به‌نظر می‌رسد که WWE برنامه‌های پر و پیمانی برای سولو سیکوا داشته باشد و قصد دارد این کشتی‌گیر جوان را بدل به یکی از بزرگترین ستارگان خود در سال‌های پیش رو سازد. بر طبق گزارش‌ها سیکوا و گونتر دو گزینه اصلی WWE برای ایفای نقش شخصیت منفور یا همان هیل هستند. از مسابقات سامر اسلم 2020 به این‌سو ایفای نقش هیل در WWE بر عهده‌ی رومن رینز بوده است. او در طی این مدت تنش‌های زیادی را نیز با اوسوز داشته است و جالب اینکه سولو سیکوا نیز در این تنش‌ها با وی همراه بوده است. برگزاری مبارزه میان سیکوا و رینز به این معنی خواهد بود که نقش هیل سرانجام به سیکوا واگذار خواهد شد و رینز بار دیگر عهده‌دار ایفای نقش قهرمان (هیرو) یا بیبی فیس خواهد بود.

تغییر نقش رومن رینز از هیل منفور به بیبی فیس محبوب

اگر بنا باشد که رومن رینز از یک شخصیت رذل منفور به یک قهرمان محبوب تغییر نقش دهد این می‌تواند نقطه عطفی در کارنامه حرفه‌ای این ستاره کشتی کج باشد. این تغییر نقش یک تردید و هیجان توامان را در میان طرفداران WWE برخواهد انگیخت. رینز دوران بسیار موفقی را در نقش هیل سپری کرده است و در طول این مدت یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌های WWE بوده است.
گمانه‌زنی‌ ها پیرامون مبارزه احتمالی رومن رینز و سولو سیکوا ؛ آیا رینز بیبی فیس خواهد شد؟در طی سال‌های اخیر WWE چندین بار تلاش نمود تا شخصیت رومن رینز را از یک هیل به یک بیبی فیس محبوب تغییر دهد. چیزی که مرتبا با واکنش منفی طرفداران کشتی کج نیز روبرو شد. اما حالا و پس از سه سال سلطه‌ی بی‌چون و چرا شاید زمان بدی برای اعمال این تغییرات نباشد. بدل شدن رومن رینز به یک بیبی فیس محبوب در نزد هواداران همچنین می‌تواند پویایی تازه‌ای را به شخصیت او تزریق کند و درآمدهای حاصل از مبارزات او را نیز بالاتر ببرد. رینز به‌عنوان بیبی فیس می‌تواند الهامبخش سایر مبارزان نیز باشد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...