مثلث عشقی در مسیر انگلیس؛ شریک ژائو فلیکس تهدید به مرگ شد

ژائو فلیکس با پیوستن به چلسی، امکان هم تیمی شدن با رقیب عشقی زندگی اش که با نامزدش در ارتباط بوده را ایجاد کرده است.
کدخبر (125191) | 22 دی 1401 | ساعت 11:58
0 1591
مثلث عشقی در مسیر انگلیس؛ شریک ژائو فلیکس تهدید به مرگ شد
ژائو فلیکس با پیوستن به چلسی، امکان هم تیمی شدن با رقیب عشقی زندگی اش که با نامزدش در ارتباط بوده را ایجاد کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، نامزد ژائو فلیکس ادعا کرده است که پس از اتهاماتی که در مورد داشتن رابطه با پدرو پورو، مدافع تیم لیسبون و هدف نقل و انتقالاتی تیم چلسی داشته، تهدید به مرگ شده است. این در حالی است که فلیکس روز گذشته به صورت قرضی تا پایان فصل راهی استمفوردبریج شد اما این ستاره تیم ملی پرتغال اگرچه با مساله خیانت و ارتباط شریک 19 ساله‌اش مگوی کورسیرو با مدافع اسپانیایی پورو مواجه شده با این حال هنوز نسبت به آن واکنشی نشان نداده است. مثلث عشقی در مسیر انگلیس؛ شریک ژائو فلیکس تهدید به مرگ شد

ماجرای خیانت نامزد ژائو فلیکس

کورسیرو اخیراً اتهامات مربوط به داشتن رابطه با پورو را رد کرد. در حالی که فلیکس شخصاً در مورد این موضوع صحبت نکرده است. شایعات زمانی شروع به چرخش کردند که پورو در یکی از بازی‌ها درخواست‌های هواداران جوان لیسبون را برای گرفتن پیراهنش رد کرد و در عوض پیراهن خود را به کورسیرو در میان جمعیت هدیه داد. اندکی بعد ویدیوی دیگری از مگوی در یک کلوپ شبانه باعث شد تا هواداران مختلف ادعا کنند که او در حال بوسیدن پورو است. مثلث عشقی در مسیر انگلیس؛ شریک ژائو فلیکس تهدید به مرگ شد مگوی در پاسخ به سوالی درباره این ادعاها گفت
"اگر می‌خواستم کسی را در یک لحظه صمیمی ببوسم، قطعا در یک محیط عمومی این کار را انجام نمی‌دادم و به جای مخفی‌تری می‌رفتم. همچنین متوجه نمی‌شوم چرا آن کسانی که ضبط آن ویدیو را به این خوبی انجام دادند، یادشان رفته بود که صحبت کردن و بغل کردن سایر افرادی که آنجا بودند را ضبط کنند".
مثلث عشقی در مسیر انگلیس؛ شریک ژائو فلیکس تهدید به مرگ شد این حرف‌ها این نه تنها کمک چندانی به فرونشاندن گمانه زنی‌های مربوط به رابطه عاشقانه او با پورو نکرد، بلکه باعث شد بسیاری از افراد در شبکه‌های اجتماعی کورسیرو را به مرگ تهدید کنند. کورسیرو در تلاش دیگری برای ساکت کردن این گمانه زنی‌ها افزود
"من تازه دارم متوجه می‌شوم که این شایعات از طرف چه کسانی است. فکر می‌کنم برخی چیزها از کنترل خارج شده و مرا در موقعیت خسته‌کننده‌ای قرار داده است. حتی ژائو هم شرایط خوبی ندارد و نمی‌دانم مردمی که مرا نمی‌شناسند، چطور قضاوتم می‌کنند".

مثلث عشقی در مسیر انگلیس؛ شریک ژائو فلیکس تهدید به مرگ شد

ژائو فلیکس و نامزدش

پورو که پیش از این نیز برای انتقال به چلسی مورد توجه این باشگاه انگلیسی قرار گرفته، تلاش خود را برای پایان دادن به شایعات انجام داد.
"وضعیت دیروز و امروز بسیار ناراحت کننده است… من رابطه خاصی با او دارم، هیچ کس به کسی خیانت نمی‌کند. تصویر من با هیچ چیز لکه دار نمی‌شود. من می توانم هر کاری بخواهم انجام دهم. دست از خراب کردن تصویر ما سه نفر بردارید. چون اینطور نیست."
مثلث عشقی در مسیر انگلیس؛ شریک ژائو فلیکس تهدید به مرگ شد مثلث عشقی در مسیر انگلیس؛ شریک ژائو فلیکس تهدید به مرگ شد فلیکس هنوز به طور علنی درباره شایعات زیادی در مورد رابطه خود با کورسیرو و هرگونه ارتباط احتمالی که او را با پورو مرتبط می کند، اظهار نظر نکرده است. فلیکس که به چلسی پیوسته ممکن است با پورو در این تیم همبازی شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...