حسین‌پور: فسخ قراردادم با پرسپولیس کاملا قانونی بود/ به این حکم اعتراض دارم

بازیکن پیشین پرسپولیس در واکنش به اعلام محرومیت 4 ماهه‌اش در فوتبال به این موضوع واکنش نشان داد.
کدخبر (106152) | 14 آذر 1401 | ساعت 09:55
0 106
حسین‌پور: فسخ قراردادم با پرسپولیس کاملا قانونی بود/ به این حکم اعتراض دارم
بازیکن پیشین پرسپولیس در واکنش به اعلام محرومیت 4 ماهه‌اش در فوتبال به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، سعید حسین پور یکی از بازیکنان جوانی بود که در دوره مربی‌گری برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس اضافه شد و بعدها نیز در دوران مربی گری گابریل کالدرون عضو این تیم بود. این بازیکن امروز با حکم کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، به چهار محرومیت از حضور در بازی‌های ملی و باشگاهی محکوم شد. در حکم کمیته وضعیت بازیکنان آمده:

با توجه به شکایت باشگاه پرسپولیس از سعید حسین پور، وی به محرومیت از شرکت در بازیهای رسمی اعم از باشگاهی و ملی به مدت 4 ماه و به پرداخت مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت غرامت در حق خواهان گردید. همچنین باشگاه پرسپولیس به پرداخت هزینه دادرسی در مرحله نخستین به میزان 98 میلیون و 100 هزار ریال شد. کمیته وضعیت نسبت به عوای خواهان علیه باشگاه منتقل الیه و کارگزار بازیکن به جهت نامعلوم بودن خواندگان قرار رد صادر کرد.
محرومیت 4 ماهه و جریمه 450 میلیونی حسین‌پور به دلیل شکایت باشگاه پرسپولیس از این بازیکن بوده است. او پس از حضور قرضی در ماشین‌سازی در نیم فصل دوم فصل 1399-1400، در شرایطی که با پرسپولیس قرارداد داشت اقدام به فسخ یک طرفه قرارداد خود کرد و مدتی بعد به تیم کاوالای یونان پیوست. حضور او در کاوالا نیز چندان طولانی نبود و وی پس از مدتی از این تیم نیز جدا شد. در آستانه فصل جدید لیگ برتر اخباری پیرامون انتقال این بازیکن به باشگاه لیگ برتری هوادار منتشر شد، هر چند این انتقال نیز در نهایت عملی نشد و وی در 24 سالگی بدون تیم ماند. حال با این محرومیت 4 ماهه وی نیم فصل دوم لیگ برتر را هم از دست خواهد داد و برای حضور در فوتبال ایران نیز باید مبلغ 450 میلیون تومان به پرسپولیس بپردازد. اتفاقی که نقش مشاوران وی در آن مقطع و البته اصرار این بازیکن برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس در آن کاملا مشخص شد تا این بازیکن که روزی از او به عنوان یکی از استعدادهای فوتبالی ایران یاد می‌شد، مدت طولانی از میادین دور بماند. *بر همین اساس حسین پور در گفت‌وگو با خبرنگار سرخ نیوز ضمن واکنش به این محرومیت اظهار داشت: فسخ قراردادم با پرسپولیس کاملا قانونی انجام شده است هیچ مشکلی هم ندارد. از طریق وکیلم پیگیر کارها هستم به این حکم اعتراض دارم. بسیار امیدوارم که این محرومیت هرچه زودتر برطرف شود تا بتوانم به فوتبالم ادامه دهم. سعید حسین پور پرسپولیس  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...