محمدیان از شرکت در مسابقات کشتی آزاد کشور معاف می شود؟

هیئت کشتی مازندران با ارائه مدارک پزشکی محمدحسین محمدیان، درخواست معاف شدن این کشتی‌گیر از شرکت در مسابقات کشوری را مطرح کرد.
کدخبر (125499) | 23 دی 1401 | ساعت 07:34
0 114
محمدیان از شرکت در مسابقات کشتی آزاد کشور معاف می شود؟
هیئت کشتی مازندران با ارائه مدارک پزشکی محمدحسین محمدیان، درخواست معاف شدن این کشتی‌گیر از شرکت در مسابقات کشوری را مطرح کرد.

به گزارش سرخ نیوز، مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور از 28 تا 30 دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد. این اولین مرحله از چرخه انتخابی سال 2023 است که تنها 10 کشتی‌گیر از شرکت در آن معاف شده‌اند. رضا اطری در 61 کیلوگرم، رحمان عموزاد در 65 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در 70 کیلوگرم، یونس امامی در 74 کیلوگرم، محمد نخودی و علی سوادکوهی در 79 کیلوگرم، حسن یزدانی در 86 کیلوگرم، کامران قاسم‌پور در 92 کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلوگرم و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم کشتی‌گیرانی هستند که به دلیل کسب مدال در مسابقات جهانی و برخی نیز به دلیل عملکردشان در چند ماه اخیر، مجوز غیبت در این مرحله از چرخه را دارند، اما سایر کشتی‌گیران در صورت غیبت در این رقابت‌ها، حضور در تیم ملی در سال 2023 را از دست خواهند داد. بنابراین ملی‌پوشانی که در مسابقات جهانی 2022 موفق به کسب مدال نشدند، مثل سال گذشته، باید از مرحله اول وارد چرخه شوند که در همین رابطه هیئت کشتی مازندران طی نامه‌ای به فدراسیون اعلام کرده که محمدحسین محمدیان مصدوم است و مدارک پزشکی او نیز به فدراسیون ارائه شده است تا مورد بررسی قرار گیرد. باید دید کادر فنی تیم ملی در صورت تأیید مصدومیت این کشتی‌گیر از سوی کمیته پزشکی، با غیبت او در مرحله اول موافقت خواهد کرد یا اینکه محمدیان هم باید در این مرحله روی تشک برود و در صورت غیبت، از چرخه مسابقات حذف خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...