محمد طاهر وادی : انسان به امید زنده است!

محمد طاهر وادی ، پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: انسان به امید زنده است. تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که در مسابقات بعدی این شکست‌ها را جبران کنیم.
کدخبر (198488) | 02 تیر 1402 | ساعت 18:24
0 136
محمد طاهر وادی : انسان به امید زنده است!
محمد طاهر وادی ، پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: انسان به امید زنده است. تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که در مسابقات بعدی این شکست‌ها را جبران کنیم.

به گزارش سرخ نیوز، هفته دوم لیگ ملت‌ های والیبال 2023 گروه مردان به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از روز سه‌شنبه 30 خرداد آغاز شد و تا 4 تیر ادامه دارد. مردان والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته دوم برابر آمریکا بازی کردند و در این مسابقه سه بر صفر مغلوب حریف شدند. محمدطاهر وادی پس از شکست تیم ملی ایران مقابل آمریکا اظهار کرد:

بازی خیلی خوبی انجام دادیم اما یک سری اشتباهات کوچک داشتیم که مانع پیروزی ایران شد. باید این اشتباهات کوچک را رفع کنیم تا در بازی‌های بعدی آماده‌تر باشیم.
وادی در ادامه تاکید کرد:
ایران برای برد به زمین می‌آید. یک سری اشتباهات کوچک صورت می‌گیرد. یک مقدار با استرس بازی می‌کنیم و وقتی یک امتیاز از دست می‌دهیم، این ترس در تیم وجود دارد که پوئن بعدی را هم از دست بدهیم. باید یاد بگیریم امتیازی که از دست رفت را فراموش کنیم و برای پوئن‌های بعدی آماده شویم. امیدوارم این مشکل با تدابیر مربیان برطرف شود.

محمد طاهر وادی : امیدوارم شکست ها را جبران کنیم

وی درباره شانس تیم ملی برای صعود به مرحله نهایی والیبال لیگ ملتها تصریح کرد:
انسان به امید زنده است و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که در مسابقات بعدی این شکست‌ها را جبران کنیم.
وادی در پایان در رابطه با مشکلات ایجاد شده پیرامون صدور ویزای آمریکا برای برخی اعضای تیم افزود:
هفته آینده ایران چهار مسابقه دیگر دارد که در آمریکا می‌تواند شرایط صعود خود را رقم بزند. این مسائل مربوط به ویزا روی بازیکنان تاثیر می‌گذارد. اگر این مشکلات هرچه سریع‌تر حل شود قطعاً به آرامش فکری بازیکنان کمک خواهد کرد.
گفتنی است که با گذشت 7 بازی از رقابت های لیگ جهانی والیبال ۲۰۲۳ جدول بازی والیبال ایران نشان می دهد که شاگردان عطایی 7 امتیاز کسب کرده و اکنون در رده دهم جدول لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۳ قرار دارند. بازی بعدی تیم ملی در لیگ ملتهای والیبال مقابل هلند برگزار می شود و بازی های باقی مانده هفته دوم مسابقات والیبال ۲۰۲۳ برای تیم ملی کشورمان بسیار مهم است. آخرین اخبار والیبال :

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...