محمد: مشکلات، انگیزه پرسپولیسی‌ها را بیشتر می‌کند

مدافع سابق پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس پیش از این بارها ثابت کرده‌اند که در برابر مشکلات، انگیزه آنها را بیشتر می‌شود و همیشه کارهای بزرگ و سخت را با موفقیت انجام می‌دهند.
کدخبر (7210) | 23 مهر 1400 | ساعت 15:00
0 65
محمد: مشکلات، انگیزه پرسپولیسی‌ها را بیشتر می‌کند
مدافع سابق پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس پیش از این بارها ثابت کرده‌اند که در برابر مشکلات، انگیزه آنها را بیشتر می‌شود و همیشه کارهای بزرگ و سخت را با موفقیت انجام می‌دهند.

علیرضا محمد در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرخ‌ نیوز؛ از اتفاقات پیش از سفر پرسپولیس به عربستان انتقاد کرده و اظهار داشت: متاسفانه از این دست اتفاقات تلخ و عجیب در فوتبال ما کم نبوده و نیست؛ در زمان خود ما نیز یکبار در فرودگاه دبی اتفاق مشابهی رخ داد و برگه ورد به ما نمی‌دادند. به هر حال به طور قطعی نمی‌توان تشخیص داد که چه کسی مقصر این وضعیت است و یا دلیل آن چیست اما بازیکنان پرسپولیس پیش از این بارها ثابت کرده‌اند که در برابر مشکلات، انگیزه آنها را بیشتر می‌شود و همیشه کارهای بزرگ و سخت را با موفقیت انجام می‌دهند. وی ادامه داد: پرسپولیس ثابت کرده که در برابر مشکلات این مدلی سختکوش‌ترشده و همبستگی بازیکنان برای پیروزی بر الهلال بالاتر می‌رود. مطمئن باشد که در بازی فرداشب نیز باز هم شاهد این سختکوشی و همبستگی خواهیم بود و مطمئن باشید که بازیکنان پرسپولیس بدون هیچ بهانه‌گیری و با تمام توان برای این مسابقه آماده خواهند شد. امیدوارم پرسپولیس الهلال را شکست دهد و به دور بعد برسد. مدافع سابق سرخپوشان حفظ آرامش و تمرکز ذهنی را 2 فاکتور مهم برای مقابله با الهلال دانسته و خاطرنشان کرد: پرسپولیس 2 جلسه تمرینی مهم را در عربستان از دست داده و شرایط سختی دارد؛ بازیکنان ما در بازی مقابل الهلال باید هوشیار و صبور عمل کنند و باید در 15 دقیقه ابتدایی مسابقه با احتیاط بیشتری بازی کرده و مراقب باشند تا گلی دریافت نکنند. به هر حال پرسپولیس مهره‌های جدیدی به خدمت گرفته و طبیعتاً هنوز به هماهنگ کاملی دست پیدا نرسیده‌اند. وی افزود: بازیکنان ما باید در روند بازی آرامش خود را حفظ کرده و با تمرکز بالا و صبورانه بازی کنند تا بتوانند بهترین عملکرد خود را ارائه دهند. پرسپولیس نباید اسیر حاشیه‌سازی سعودی‌ها شود و بازیکنان ما در این مورد باید هوشیار باشند. محمد در پاسخ به اینکه نتیجه بازی را چگونه پیش‌بینی خواهد کرد، گفت: به اعتقاد من پرسپولیس از این بازی دست پر خارج خواهد شد و الهلال را شکست می‌دهیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...