محمد موسوی: باید مقابل چین پیروز می شدیم/ بایستی به جوانان کمک کنم + ویدیو

سید محمد موسوی اعلام کرد که در حال حاضر تیم ملی والیبال ایران در سطح 5،6 تیم برتر جهان نیست و باید پیشرفت خیلی زیادی داشته باشیم.
کدخبر (192444) 20 خرداد 1402 | ساعت 11:15
0 114
سید محمد موسوی اعلام کرد که در حال حاضر تیم ملی والیبال ایران در سطح 5،6 تیم برتر جهان نیست و باید پیشرفت خیلی زیادی داشته باشیم.

به گزارش سرخ نیوز، سید محمد موسوی، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از این پیروزی اظهار کرد:

بعد از دو بازی دشوار و واگذار کردن نتیجه در این دو دیدار پشت سر هم، خیلی سخت و دشوار بود که بتوانیم به مسابقات برگردیم اما باید رو به جلو حرکت و به مسابقات بعدی فکر می‌کردیم.

[irp posts="186773" ] سید محمد موسوی با تاکید بر این‌که مسابقه والیبال ایران چین سخت بود، تصریح کرد:

چین نیز خیلی خوب بازی کرد. چه در سرویس و چه در حمله عالی بودند. اما ما عذری نداشتیم و باید در این مسابقه پیروز می‌شدیم. انرژی مثبت این دیدار را برای تیممان نیاز داشتیم که رو به جلو حرکت کنیم و برای مسابقه مقابل اسلوونی آماده شویم.

مصاحبه محمد موسوی پس از پیروزی ایران مقابل چین در والیبال لیگ ملت ها 2023

ببینید: خلاصه والیبال ایران ۳ چین ۱ – لیگ ملت های والیبال مردان ۲۰۲۳ وی در ادامه افزود:

تجربه‌ی من نسبت به سایر بازیکنان بیشتر است و باید به بازیکنان جوان کمک کنم. تیم ملی والیبال ایران تغییر نسل داده و تعداد زیادی بازیکنان 18 تا 21 ساله در ترکیب تیم هستند. بایستی از آن‌ها حمایت کنم تا روند رو به رشد خود را ادامه دهند. برای بازیکنان جوان بازی کردن در جو این محیط سخت است. سعی می‌کنم کمکشان کنم تا با انرژی خوبی به مسابقه ادامه دهند.

کاپیتان تیم ملی در پایان عنوان کرد:

 تنها مسئله این است که باید مبارزه کنیم. کشورمان از نظر سطح کیفی در حد 5 یا 6 تیم برتر جهان نیست. باید بیشتر از این‌ها پیشرفت کرده و مبارزه کنیم تا پیروز بازی‌های بزرگ شویم. در حال حاضر می‌توانیم تیم‌هایی مانند چین را شکست دهیم. اما اگر بخواهیم در مقابل تیم‌هایی همچون برزیل به پیروزی برسیم باید از نظر تکنیکی پیشرفت خیلی بیشتری داشته باشیم. نسل جدید والیبال ایران از نظر فیزیکی بهبود یافته است اما باید بیشتر بازی کنیم تا از نظر تکنیکی و تاکتیکی پیشرفت کرده و در مسابقات بیشتری پیروز شویم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...