محمد: گناه پرسپولیس قهرمانی‌های پیاپی است

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از شرایط موجود پرسپولیس گفت: دلیل شرایط فعلی پرسپولیس قهرمانی‌های پیاپی است و می‌خواهند تیم را تضعیف کنند تا در فصل جدید نتواند به قهرمانی برسد.
کدخبر (5082) | 10 مهر 1400 | ساعت 09:40
0 55
محمد: گناه پرسپولیس قهرمانی‌های پیاپی است
پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از شرایط موجود پرسپولیس گفت: دلیل شرایط فعلی پرسپولیس قهرمانی‌های پیاپی است و می‌خواهند تیم را تضعیف کنند تا در فصل جدید نتواند به قهرمانی برسد.

علیرضا محمد در گفت‌وگو با خبرنگار سرخ‌نیوز؛ درباره بازی پرسپولیس مقابل الهلال در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهارداشت:پرسپولیس شرایط خوبی دارد و در چندسال اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده و قهرمانی‌های متعددی به دست آورده است. به نظرم پرسپولیس قدرت اول فوتبال ایران است و در آسیا هم حرف اول را می‌زند. وی ادامه داد: پرسپولیس در مدت زمان باقی مانده تا بازی الهلال باید به هماهنگی تیمی برسد؛ به هر حال بازیکنان جدا شده در فصل نقل و انتقالات از مهره‌های کلیدی یحیی و از ارکان اصلی تیم به شمار می‌آیند و این مساله وظیفه بازیکنان تازه‌وارد را سنگین‌تر می‌کند چون باید جای مهره‌های جدا شده را پرکنند. پرسپولیس اگر به هماهنگی کامل برسد، جلوی الهلال مشکلی نخواهد داشت. بدون شک الهلالی‌ها از مقابله با پرسپولیس می‌ترسند و با استرس وارد زمین خواهند شد. پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از مشکلات مالی گسترده سرخپوشان، خاطرنشان ساخت: پرسپولیس گناهی مرتکب شده که در 5 فصل گذشته قهرمان ایران شده است؟ به کسی ظلم کرده است؟ گناه پرسپولیس چیست که به خاطر 5 سال قهرمانی پیاپی، این بلاها را بر سرش می‌آورند؟ از نگاه من تنها دلیل شرایط فعلی پرسپولیس، قهرمانی‌های پیاپی این تیم است؛ می‌خواهند پرسپولیس را تضعیف کنند تا در فصل جدید نتواند به قهرمانی برسد. این رفتار درست نیست؛ پرسپولیس نماینده ایران است و در موقعیت حساسی قرار دارد، باید وزارت ورزش نظارت بیشتری روی تیم داشته باشد امسال سالی است که پرسپولیس می‌تواند قهرمانی آسیا را به دست آورد و باید از این تیم حمایت شود. وی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، گفت: یحیی می‌تواند جام قهرمانی را برای پرسپولیس به ارمغان آورد اما الان دارند شرایطی فراهم می‌کنند که یحیی به مشکل بر بخورد. اگر وزارت ورزش و مسئولان می‌خواهد که پرسپولیس در آسیا به قهرمانی برسد، باید هر چه زودتر مشکلات مالی تیم را حل کنند و به تیم پول تزریق شود. بازیکن باید با آرامش در تمرینان حاضر شود و دغدغه فکری و مالی نداشته باشد. بازیکنی که از نظر ذهنی آرامش ندارد، نمی‌تواند کیفیت واقعی و کامل خود را نشان دهد. به هرحال بازیکنان برنامه‌ریزی مالی خود را بر اساس وعده‌های باشگاه انجام می‌دهند و اگر خلف وعده‌های باشگاه زیاد باشد، بازیکنان از نظر ذهنی بهم می‌ریزند و نمی‌توانند کیفیت کامل خود را نشان دهند. محمد با اشاره به 2 بازی آینده تیم ملی مقابل امارات و کره جنوبی، گفت: درمورد عملکرد اسکوچیچ باید منصفانه نظر داد؛ سرمربی فعلی تیم در این مدت عملکرد خوبی داشته و تیم ملی را خوب رهبری کرده است و فکر نمی‌کنم 2 بازی آینده، رقابت سختی برای تیم فعلی ایران باشد. ما خط حمله بسیار قدرتمندی در اختیار داریم و با حضور نفراتی مانند طارمی، آزمون و جهانبخش می‌توانیم هر دفاعی را در آسیا و حتی اروپا به لرزه در آوریم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...