مدافعان چپِ یاغی؛ این سناریو تکرار نشد!

پرسپولیس در سال های اخیر، مدافعان چپ با داستان تکراری در اختیار داشته است اما این سناریو در خصوص میلاد زکی پور تکرار نشد.
کدخبر (43663) | 21 خرداد 1401 | ساعت 16:31
0 120
مدافعان چپِ یاغی؛ این سناریو تکرار نشد!
پرسپولیس در سال های اخیر، مدافعان چپ با داستان تکراری در اختیار داشته است اما این سناریو در خصوص میلاد زکی پور تکرار نشد.

به گزارش سرخ نیوز، مطرح شدن نام میلاد زکی پور به عنوان یکی از گزینه های نقل‌ و انتقالاتی پرسپولیس، واکنش تند هواداران را در پی داشت‌. سرانجام نیز حضور این بازیکن در جمع سرخپوشان پایتخت به دلایل متعدد منتفی شد. زکی پور نه آمار قابل توجهی داشت و نه آنقدر بازیکن تاپی بود که بشود گذشته اش را نادیده گرفت اما در سال های اخیر، برخی مدافعان چپ پرسپولیس داستان مشابهی داشته اند. ۱-میثم حسینی در حالی در خردادماه ۱۳۹۲ برای لیگ سیزدهم پرسپولیسی شد که سابقه بازی در تیم های گسترش فولاد، استقلال و نفت تهران را در کارنامه داشت. ۲-مهرداد پولادی بازیکن ۲۱ ساله و کم نام و نشانی بود که از پیکان به استقلال پیوست؛ او پس از ۳ فصل حضور در استقلال، به تراکتورسازی پیوست، از آنجا راهی مس کرمان شد و در اقدامی غیرمنتظره سر از تیم رقیب آبی ها، یعنی پرسپولیس در آورد. ۳-پژمان نوری که در دو پست هافبک وسط و دفاع چپ توپ می زد با سابقه حضور در پرسپولیس به استقلال پیوست اما هرگز نتوانست درخشش حضور در جمع سرخپوشان پایتخت را در تیم آبی پوش نیز تکرار کند و بعد از یک و نیم فصل حضور، استقلال را به مقصد ملوان ترک کرد. ۴-پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر فصل ۸۵–۸۴ و قبل از آغاز فصل بعدی مسابقات، واحدی‌نیکبخت به دلیل آنچه که عدم تلاش باشگاه استقلال در حفظ خودش بیان کرد، بعد از نزدیک به ۸ سال حضور در تیم استقلال به تیم پرسپولیس پیوست. او با پیراهن تیم سرخپوش پایتخت موفق به گلزنی مقابل آبی ها نیز شد. واحدی نیکبخت پس از جدایی از باشگاه پرسپولیس به عضویت تیم‌های تراکتورسازی، استیل‌آذین، صبا، پیکان تهران، گهر زاگرس و داماش گیلان درآمد تا اینکه سرانجام این بازیکن در سال ۹۲ بار دیگر به جمع آبی پوشان پایتخت بازگشت. ۵-محمد نادری که فوتبالش را مدیون گل محمدی است و نخستین بار این سرمربی او را در تراکتور به سطح نخست فوتبال معرفی کرد؛ بعد از دو فصل حضور در پرسپولیس پیش از آغاز لیگ ۲۰ ترجیح داد استقلالی شود. ۶-وقتی محمد انصاری به عنوان بازیکن تستی به پرسپولیس آمد و برانکو او را پسندید کسی تصور نمی کرد به مهره ای ارزشمند برای سرخ ها تبدیل شود؛ انصاری بعد از ۵ و نیم فصل حضور در پرسپولیس در نیم فصل لیگ ۲۰ از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شد. این مدافع در فصل ۹۲-۱۳۹۱ در باشگاه‌ استقلال عضویت داشت و یکبار هم برای این تیم به میدان رفته بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...