مدت زمان دوری آلابا از میادین مشخص شد

مدافع اتریشی رئال مادرید به دلیل مصدومیت عضلانی در پای راست خود به مدت دو هفته از میادین ورزشی دور خواهد بود.
کدخبر (169303) | 01 اردیبهشت 1402 | ساعت 07:52
0 118
مدت زمان دوری آلابا از میادین مشخص شد
مدافع اتریشی رئال مادرید به دلیل مصدومیت عضلانی در پای راست خود به مدت دو هفته از میادین ورزشی دور خواهد بود.

به گزارش سرخ نیوز، داوید آلابا مدافع رئال مادرید به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش تا دو هفته آینده نخواهد بود.

مدافع 30 ساله پس از آسیب دیدگی در دیدار چلسی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا از زمین مسابقه خارج شد و آنتونیو رودیگر جای او را گرفت. پس از معاینات تیم پزشکی رئال، مشخص شد که او دچار پارگی کوچکی در ناحیه ماهیچه سه سر ساق پای راست خود شده که او را حدود دو هفته از میادین دور نگه می‌دارد.

در نیمه اول دیدار مقابل چلسی او پس از درد از ناحیه همسترینگ درخواست تعویض کرد و شاید اگر به موقع تعویض می‌شد به فینال جام حذفی اسپانیا می‌رسید. در حال حاضر او باید روی مسابقه نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی تمرکز کند.

مصدومیت‌های پیاپی مدافع اتریشی موجب نگرانی رئالی‌ها شده است. او پیش از این در سال 2023 دو مرتبه دیگر مصدومیت داشته است. اولین مصدومیت آلابا در دیدار رئال مادرید و ویارئال در لالیگا رخ داد و باعث شد 27 روز از میادین دور باشد و دیدارهای تیمش از جمله سوپرکاپ اسپانیا، مسابقات جام حذفی مقابل ویارئال و اتلتیکو مادرید و سه بازی در لالیگا مقابل اتلتیکو مادرید، والنسیا و رئال سوسیداد را از دست داد.

دومین مصدومیت مدافع اتریشی پارگی همسترینگ در دیدار مقابل لیورپول در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود که باعث شد 34 روز از میادین ورزشی دور باشد. او دیدارهای تیمش در جام حذفی مقابل بارسلونا، لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول و 4 دیدار در لالیگا مقابل بارسلونا، اتلتیکومادرید، رئال بتیس و اسپانیول را از دست داد.

این فصل، دومین سال آلابا از نظر مصدومیت در کل دوران حرفه‌ای او است. جدی‌ترین سال این مدافع از نظر مصدومیت در فصل 15-2014 بود که دچار پارگی رباط داخلی زانو شد و دو مرتبه جراحی کرد. در ابتدا 70 روز و در مرحله دوم 88 روز از تمرینات بایرن مونیخ دور بود.

علاوه بر آلابا، کریم بنزما نیز پس از برخورد با تیاگو سیلوا در دیدار مقابل چلسی مصدوم و از زمین مسابقه خارج شد. به دستور کارلو آنچلوتی، مهاجم فرانسوی یک روز استراحت کرد و روز گذشته به تمرینات تیم اضافه شد و بدون مشکل در کنار هم‌تیمی‌های خود تمرین کرد. بنزما به دنبال کسب عنوان آقای گلی لالیگا در فصل جاری است. هرچند روبرت لواندوفسکی، مهاجم بارسلونا با 17 گل زده، سه گل بیشتر از او به ثمر رسانده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...