مدیر سپاهان: از ترانسفرمارکت بازیکن نمی‌ گیریم!

مهدی سلیمی مدیر تیم فوتبال سپاهان از آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم گفته است.
کدخبر (197871) | 01 تیر 1402 | ساعت 08:41
0 138
مدیر سپاهان: از ترانسفرمارکت بازیکن نمی‌ گیریم!
مهدی سلیمی مدیر تیم فوتبال سپاهان از آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم گفته است.

به گزارش سرخ نیوز، تیم فوتبال سپاهان یکی از تیم‌های پر سر و صدای لیگ برتر در فصل نقل و انتقالات تابستانی بوده است. این تیم تا به امروز موفق به تمدید قرارداد پیام نیازمند شده، اقدامی که با اخذ رضایت‌نامه از تیم پرتغالی به سرانجام رسیده است. همچنین اخبار غیر رسمی حاکی از توافق این باشگاه با گل‌گهر سیرجان برای صدور رضایت‌نامه رضا شکاری مهاجم سیرجانی‌ها بوده، موضوعی که هنوز مورد تایید رسمی قرار نگرفته ولی از روز گذشته اخباری موثق در این باره منتشر شده است.

پیام نیازمند و رضا شکاری

به نظر می‌رسد سپاهان حساب ویژه‌ای روی استفاده از سهمیه‌های خارجی خود کرده و این باشگاه در سکوت خبری به دنبال جذب بازیکنان خارجی جدید است. مهدی سلیمی مدیر تیم فوتبال سپاهان در این باره گفته:

برخی قوانین توسط فدراسیون به باشگاه‌ها و به ویژه تیم‌هایی که در آسیا حضور دارند ابلاغ شده و تلاش می‌کنیم بازیکنان شایسته‌ای را برای طلایی پوشان جذب کنیم. ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان، شخصاً سفری به برزیل داشته است و در مدتی که در خارج از ایران حضور داشت، فعالیت‌های جدی را برای جذب بازیکن باکیفیت از نزدیک دنبال کرده است. علاوه بر این همکاران ما در کمیته استعدادیابی به طور جدی فعالیت می‌کنند و این گونه نیست که بازیکنی را صرفاً براساس معرفی و ترنسفر مارکت به خدمت بگیریم و در واقع جذب بازیکن سپاهان بر اساس تعیین مرزهای سیستم و دقت نظر بالا است.

این صحبت‌های سلیمی در شرایطی است که سپاهان فصل گذشته 5 بازیکن خارجی جذب کرد، بازیکنانی که عملا تاثیر چندانی روی عملکرد این تیم نداشتند. این تیم در تابستان سال گذشته دو مدافع میانی برزیلی جذب کرد که یکی از آنها در نیم‌فصل جدا شد و دیگری نیز علی‌رغم حضور در ترکیب اصلی، جز بازیکنان موفق سپاهان نبود.

مدیر سپاهان: از ترانسفرمارکت بازیکن نمی‌ گیریم!

در خط میانی مانوئل فرناندس پرتغالی به طور پیوسته با مصدومیت مواجه بود و در خط حمله کامسوبا و کاتاتائو (که دومی در زمستان جذب شده بود) عملا تاثیرگذاری خاصی در عملکرد فصل گذشته این تیم نداشتند. با چنین رویکردی در فصل گذشته، مدیر جدید سپاهانی‌ها از جذب بازیکنان خارجی جدید بر اساس استعدادیابی گفته، ادعایی که زمان ثابت خواهد کرد تا چه حد به واقعیت نزدیک خواهد بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...