مربی گل گهر مدرک رو کرد ؛ سرآسیایی با لپ تاپ به کنفرانس خبری آمد

مجتبی سرآسیایی مربی گل گهر با توپ پر در نشست خبری بعد از بازی استقلال مقابل گل گهر سیرجان شرکت کرد.
کدخبر (151843) | 15 اسفند 1401 | ساعت 17:18
0 127
مربی گل گهر مدرک رو کرد ؛ سرآسیایی با لپ تاپ به کنفرانس خبری آمد
مجتبی سرآسیایی مربی گل گهر با توپ پر در نشست خبری بعد از بازی استقلال مقابل گل گهر سیرجان شرکت کرد.

به گزارش سرخ نیوز، مجتبی سرآسیایی دستیار امیر قلعه‌نویی که به جای او در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شده بود، در حالی که یک لپ تاپ را در کنار خود داشت و ویدیوی صحنه پنالتی را هم پخش می‌کرد، در این خصوص صحبتهای تند و بی سابقه‌ای را به زبان آورد. صحبتهای او را درباره بازی استقلال مقابل گل گهر در ادامه می‌خوانید: ببینید:

* مسخره بازی را تمام کنید سرآسیایی در ابتدای صحبتهایش گفت:
سلام و عرض دارم خدمت همگی، خسته نباشید. تنها جمله‌ای که می‌توانم [نشست خبری] را با آن آغاز کنم این است که ما خواهش می‌کنیم، التماس می‌کنیم این مسخره بازی را تمام کنید. یعنی اینقدر افتضاح در یک بازی... یا مکرر، تعداد اتفاقات در بازیهای مشابه... ما در سه فصل، 6-7 پنالتی مشابه دادیم که شاید یکی پنالتی به حقی بوده. ما صدایمان را به کجا برسانیم؟
* داور پدر تیم ما را درآورد وی افزود:
آقا این لیگ مسخره‌بازی شده، شاید آن بزرگوار که گفت جنگل است، این داستان را می‌گفت، این وجه لیگ را می‌گفت. آقا مسخره‎بازی شده اصلا. اگر قرار است یک تیم شهرستانی بیاید... و مجبور به شکست در هر شرایطی باشد، بگویید که سه چهار تیم جدا لیگ را برگزار کنند و 13-14 تیم دیگر هم لیگ مجزا داشته باشند. آقا داور پدر ما را در بازی درآورد. با تمام احترامی که برای همه داورانمان قائلیم، آقا موعود [بنیادی‌فر] جایش روی سر ماست، پدر اعصاب بازیکن ما را درآورد، مگر می‌شود همچین چیزی؟ اینقدر سوت اعصاب خردکن؟ اینقدر رفتار اعصاب خردکن؟ آقا، صحنه کی‌روش استنلی دقیقه 90:18 نقطه عطف بازی و تعیین‌کننده بازی است. شما هم زحمت بکشید، منت سر ما بگذارید و این صحنه را بگیرید.
* انگار قرار است همیشه ببازیم سرآسیایی ادامه داد:
90:18 چجوری بلند می‌شود کی‌روش سر دفاعی را بزند، از پشت سر روی او خراب می‌شوند، کی‌روش می‌افتد، همان توپ می‌‌چرخد و می‌رود ته تور ما. اصلا پنالتی به کنار. بعد آقای بنیادی‌فر راحت از کنار این صحنه‌ها رد می‌شود. ما چقدر تحمل کنیم و چقدر بازیکن ما مسلط بر خودش باشد که این رفتارها را تحمل کند؟ به خدا مسخره بازی شده. اصلا انگار قرار است ما ببازیم برویم. آقا صحنه کی‌روش را لطفا نشان بده، پنالتی به کنار بعدا باهم نگاه می‌کنیم.
(در این صحنه خبرنگاران به لپ تاپ روی میز نزدیک شدند تا این صحنه را ضبط کنند) مربی گل گهر مدرک رو کرد: سرآسیایی با لپ تاپ به کنفرانس خبری آمد * لطفا این صحنه را ببینید سرآسیایی در حین پخش ویدیو اظهار داشت:
ببینید چجوری روی سر کی‌روش خراب می‌شوند از پشت. ده صحنه مشابه هم هست که در فضای مجازی و جاهای دیگر می‌بینید. آقا لطفا منت سر ما بگذارید و این صحنه را ببینید. خوب باز کنید این صحنه را. خداوکیلی این توپ چرخیده رفته ته تور ما. چجوری داور در سه متری نمی‌بیند، کمک‌ها کمکش نمی‌کنند، مگر می‌شود اصلا؟  همین صحنه را ما خودمان کنار خط بودیم، هم داور چهارم و هم کمک در هدفون به او گفتند.
* صحبت کردیم و به ما فحش بوق‌دار دادند دستیار قلعه‌نویی با طرح یک اتهام گفت:
آقا یک جای کار می‌لنگد دیگر، چقدر خوشبینانه نگاه کنیم؟ مگر می‌شود این اتفاقات همیشه تکرار شود؟ چند بار بازیکن ما به شرایط بازی برگردد؟ در این فشار تماشاگر و بازی و در خانه استقلال و تیم بزرگ... آقا بس کنید تو را خدا. اگر قرار است شرایط اینجوری باشد و هر دفعه تکرار شود، بگویید ما نیاییم و قبل از بازی دست بدهیم و سه هیچ شود و برویم دنبال کار خودمان. خیلی هم خوش می‌گذرد، بابا بد است به خدا. هر جور هم صحبت کنیم، قطعا محروم خواهیم شد یا اتفاقات دیگر رخ می‌دهد. بازی قبلی صحبت کردیم دقیقه 20 روی سکو به سعید الهویی فحش بوق‌دار زدند.
* ترجیح می‌دهم دیگر سوال نپرسید وی افزود:
این هم صحبت من است، دفعه بعد هم نوبت ماست. چون الان در مورد استقلال صحبت کردم، استقلال تیم بزرگی است و جای شما روی سر ماست. این اتفاقات مسخره است و هیچ واژه دیگری نمی‌شود به کار گرفت. ممنونم از شما، ترجیح می‌دهم سوال نپرسید اما اگر سوال دارید
* ذهن ما را سیاه کردید سرآسیایی در مورد صحنه پنالتی گفت:
آقا اصلا اول بازیکن ما توپ را می‌گیرد، اصلا صحنه پنالتی هم پنالتی نیست. من به شما گفتم نقطه عطف بازی کجاست. من احساس کردم در صحنه پنالتی هم کمکهای داور با او موافق نبودند. ما واقعا نمی‌توانیم بعضی مسائل را کنترل کنیم. ناخودآگاه در ذهن اثر دارد و ذهن سیاه می‌شود. تکرار اتفاقات مشابه که اکثرا هم بعضی دوستان می‌آیند می‌گویند مثبت است، منفی است، درست است، غلط است... اما چیزی که تاثیر دارد، تکرار اشتباهات است. من یک نمونه از صد نمونه را آوردم گفتم. خداوکیلی هر کدام از شما بلند شوید، روی خراب شدن سر کی‌روش، بگویید... همین توپ تبدیل به گل شد، ممنون از شما، ما را ببخشید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...