مرفاوی : خیلی لازم است که تیم فوتبال جوانان ایران راهی جام جهانی شویم

صمد مرفاوی می‌گوید تیم فوتبال جوانان ایران با شرایط فنی بسیار خوبی راهی رقابت‌های قهرمانی زیر 20 سال آسیا می‌شود.
کدخبر (144714) | 30 بهمن 1401 | ساعت 18:22
0 106
مرفاوی : خیلی لازم است که تیم فوتبال جوانان ایران راهی جام جهانی شویم
صمد مرفاوی می‌گوید تیم فوتبال جوانان ایران با شرایط فنی بسیار خوبی راهی رقابت‌های قهرمانی زیر 20 سال آسیا می‌شود.

به گزارش سرخ نیوز، صمد مرفاوی پس از دیدار با مهدی تاج درباره آخرین وضعیت تیم جوانان ایران در آستانه جام ملت‌های زیر 20 سال آسیا عنوان کرد:

اردو را به خوبی انجام می‌دهیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. شرایط شرایط خوبی دارند. برای مسابقات سنگین جام ملت‌ها آماده می‌شویم. ان‌شاالله در بازی‌های زیر ۲۰ سال آسیا بتوانیم بازی‌های خوبی را انجام دهیم و مردم را خوشحال کنیم و فوتبال ایران را سرافراز نگه داریم. خیلی لازم است که ما راهی جام جهانی شویم.
وی ادامه داد:
جلسه خوبی امروز با آقای تاج داشتیم که آقایان ماجدی و ناظمی نیز حضور داشتند. شرایط فنی تیم را مورد بررسی قرار دادیم. به آقای تاج هم گفتیم شرایط فنی تیم خوب است و مقداری نیاز به بالا بردن روحیه تیمی وجود دارد.
مرفاوی که با سایت رسمی فدراسیون گفتگو کرده، با اشاره به نحوه پرواز تیم می‌گوید:
خوشبختانه پرواز چارتر تیم ملی جوانان مورد موافقت قرار گرفت. این اتفاق خیلی خوبی است، چون اگر پرواز مستقیم به محل برگزاری بازی‌ها در فرغانه ازبکستان نداشتیم حداقل ۲۸ ساعت در هواپیماهای مختلف سفر و ترانزیت داشتیم که این مورد حل شد و با مساعدت صورت گرفته مستقیم به ازبکستان می‌رویم.
سرمربی تیم ملی جوانان ایران در پایان گفت:
همان‌طور که آقای تاج هم در جلسه گفتند نیاز به افزایش روحیه و مسائل روانی تیم است که قول‌های مساعدی در این زمینه شد. ان‌شاالله ما هم در ازبکستان بتوانیم به خوبی عمل کنیم و با وحدت کامل به نتایج دلخواه برسیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...