مشت ساپینتو و چشم سیاه فوتبال ایران؛ گانگستر پورتویی!

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال این روزها در خشن ترین حالت خود به سر می برد و اراده ای هم برای متوقف ساختن وی وجود ندارد!
کدخبر (136099) | 14 بهمن 1401 | ساعت 08:15
1 162
مشت ساپینتو و چشم سیاه فوتبال ایران؛ گانگستر پورتویی!
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال این روزها در خشن ترین حالت خود به سر می برد و اراده ای هم برای متوقف ساختن وی وجود ندارد!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، اتفاقاتی که شب گذشته در حاشیه دیدار مس کرمان و استقلال شاهد بودیم نمایی حیرت آور از اکشن زشتی بود که «ریکاردو»، «بهزاد» و دیگر رفقا ماه‌هاست روی صحنه برده‌اند و ظاهرا فصل‌های جدید آن در راه است و تا وقتی هم در این جشنواره داوران برای چنین سازندگانی کف می زنند، بی‌شک ساخت و ساز در این ژانر ادامه خواهد داشت. روایت مرد پرتغالی که کبودی زیر چشم فوتبال ایران از ضربات مشت او به سیاهی می رود، وقتی جالب‌تر می‌شود که همراهی مردان وطنی را با او شاهد هستیم. نمونه‌اش دروازه‌بان محجوب و سر به زیر دهه 60 فوتبال ایران، همان ذخیره عقاب آسیا ، همان بهزاد کم حرف ، همان که در مکتب زنده یاد دهداری آموخته بود اول اخلاق و بعد فوتبال اول و امروز به نوچه گانگستر پرتغالی مبدل شده و برای خودش یک قداره بند تمام عیار شده است. تکلیف پرتغالی خشن که مشخص است اما بر سر شما چه آمده است آقا بهزاد؟! از نوچه‌های «نکونام» تا قداره بندهای «ساپینتو» چشم فوتبال ایران روشن، چشم باشگاه استقلال روشن، چشم تاج روشن، چشم سجادی روشن، چشم ما روشن. عجب عروسی‌ای رسیده است به این کوچه. آن از اتفاقات بازی فولاد و پرسپولیس که مربی جوان لالیگایی، آموخته‌های اروپایی خود را از حنجره نوچه‌هایش به داخل زمین منتقل می کرد و تکمله آن انتقال نیز، حرکات خودش کنار زمین به سبک فیلم فارسی‌ها بود و این هم از میزانسن فیلم فارسی کرمان با نقش آفرینی ساپینتو که از قضا وی هم با کلی هزینه به ایران آمده تا به اصطلاح علم روز فوتبال را منتقل کند اما به جای علم آموزی، فیلم‌های دهه 50 مسعود کیمیایی را یادمان می آورد و کسی هم جلودارش نیست. شاید هم آنقدر در نقش «برادران آب منگل» فیلم قیصر فرو رفته که مدیران نشسته در فدراسیون فوتبال - از راس تا ذیل - از دشنه او هراس دارند. ترس مدیران استقلال از قیصرخان! هراس مدیران استقلال لابد بیشتر است که به جای برخورد با او که با این کارهایش اولین ضربه را به خود استقلال می زند، او را ناز و نوازش می کنند! باز هم خوشا به غیرت بازیکنی به نام روزبه چشمی که وسط معرکه رفت و به یکی از نوچه‌های ساپینتو اعتراض کرد. البته بعید نیست که غیظ مرد پرتغالی همانطور که دامن سیاوش یزدانی را گرفت دامن روزبه را هم بگیرد و ... این ماجرا ادامه دارد، منتظر قسمت جدید باشید، شاید جذاب‌تر از قبلی‌ها، آقای تاج، شما هم منتظر باشید، محکم‌تر کف بزنید هم برای ساپینتو و هم برای کمیته‌های منفعل انضباطی و اخلاقی که روسای آن‌ها منصوبین خودتان هستند ...

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
کاش نگارنده مطلب بکطرفه قضاوت نمی کرد همیشه میگن حق رو باید گفت هرچند به ضررت باشه در معرکه اخراج ساپینتو ضمن عدم تایید حرکات زشت وغیر حرفه ای وی که از یک مربی بین المللی واقعا بعید است بد نیست نیم نگاهی نیز به حرکت مربی تیم مس داشته باشین در موضوعی که به وی ارتباطی نداره میاد ودست به سینه مربی غیر قابل کنترل استقلال میزنه این حرکت وی حتما باید با برخورد شدید داور مواجه میشد ،همیشه ریشه مشکلات راحل کردن خیلی بهتر است .تا مشکلات بعدی بوجود نیاد مربی استقلال احساس میشود اصلا کنترل بر اعصاب خود راندارد .کسی که کنترل ندارد چطور می‌خواهد مربی گری کند متاسفانه برخی ا مربیان داخلی ما نیز از جمله مربی دروازبانهای مس نیز به همین سمت حرکت می‌کنند اگر جلوی اینها گرفته نشود آینده فوتبال ایران؟ ؟؟
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...