مصاحبه لیونل مسی بعد از انتقال به اینتر میامی

لیونل مسی بعد از پیوستن به تیم اینتر میامی مصاحبه ای را در این خصوص انجام داد که می خوانید.
کدخبر (192074) 19 خرداد 1402 | ساعت 15:37
0 203
لیونل مسی بعد از پیوستن به تیم اینتر میامی مصاحبه ای را در این خصوص انجام داد که می خوانید.

به گزارش سرخ نیوز، در شرایطی که از تیم هایی چون بارسلونا و الهلال عربستان به عنوان مقاصد بعدی فوق ستاره آرژانتینی شاد می شود اما لیونل مسی بعد از جدایی از پاری سن ژرمن تصمیم گرفت راهی اینتر میامی شود. حال مسی در مصاحبه ای از دلایل این انتخاب، روند جدایی بارسلونا و حضور در پاریس پرده برداشته است.

مصاحبه لیونل مسی بعد از پیوستن به اینتر میامی

بخشی از صحبت های مسی را می خوانید؛

*بارسا؟ بله دلم برای بارسا تنگ شده و گفتم که سال اول حضورم در پاریس خیلی سخت گذشت. اما من بازی‌های بارسلونا را دنبال و تماشا می کردم.

*قهرمانی بارسا در لالیگا؟ بله از این بابت خیلی خوشحالم. همچون دیگر هواداران بارسا می خواستم که تیمم قهرمان لالیگا شود.

لئو پاسخ داد؛ مسی در کدام تیم است 2023

*من پیشنهادات دیگری از تیم‌های اروپایی داشتم، اما اصلاً آن‌ها بررسی نکردم. چون در اروپا می خواستم برای بارسلونا توپ بزنم.

*اگر پول را در اولویت قرار می دادم، می توانستم به کشورهای عربی یا جای دیگر بروم، چون به نظرم پول خیلی زیادی به من پیشنهاد داده بودند. حقیقت این است که من به خاطر پول به اینتر میامی نخواهم رفت.

*در طول سال همیشه از بارسا حمایت کردم، چون طرفدار این تیم هستم. خیلی با ژاوی صحبت کردم و همیشه راجع به بارسا حرف می زدیم.

مصاحبه مسی ؛ سرانجام لیونل مسی به کدام تیم رفت؟

*واقعاً می خواستم به بارسلونا برگردم و رویای این انتقال را داشتم. اما بعد از اتفاقاتی که دو سال قبل افتاد، نمی خواستم دوباره در آن شرایط قرار بگیرم و آینده‌ام را به دستان کس دیگری بسپارم. همیشه می خواستم خودم تصمیم نهایی را بگیرم. خدا را شکر که توانستم به قهرمانی جام جهانی برسم. خیلی به دنبال این جام بودم، اما بعد آن به دنبال آرامش بودم.

*ژاوی گفته بود که همه چیز به خودم بستگی دارد؟ بله این چیزها را شنیدم، اما این صحبت حقیقت ندارد. می خواستم به بارسا برگردم، اما خیلی چیزها ناپدید شده بودند. تصمیم گرفتم تا زودتر تیم جدیدم را انتخاب کنم و به این آشوب پایان دهم.

تیم جدید مسی : چرا لئو به بارسلونا نرفت؟

*راستش من خیلی کم با رئیس لاپورتا حرف زدم. شاید یک الی دو بار. بیشتر با ژاوی صحبت می کردم. چند بار راجع به احتمال بازگشتم به بارسا حرف زدیم. واقعا هیجان زده بودیم، چون وقتی شانس بازگشتم به بارسا به وجود آمد، هردوی ما بسیار خوشحال بودیم و بیشتر با یک دیگر حرف می زدیم.

*روزی به بارسا بازخواهم گشت؟ بله، من دوست دارم که نزدیک بارسا باشم. دوست دارم دوباره در بارسلون زندگی کنم. این یکی از چیزهایی است که خانواده‌ام درباره آن نظر مثبتی دارند. امیدوارم، اما نمی دانم چه زمانی این رویا محقق می شود، اما دوست دارم به این باشگاه کمک کنم، چون عاشق بارسا هستم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...