مصدومیت مارکوس رشفورد جدی است

در حساس‌ترین مقطع فصل، مارکوس رشفورد که گل‌های تعیین‌کننده‌ای برای یونایتد به ثمر رسانده، مصدوم شد.
کدخبر (164561) | 21 فروردین 1402 | ساعت 11:06
0 136
مصدومیت مارکوس رشفورد جدی است
در حساس‌ترین مقطع فصل، مارکوس رشفورد که گل‌های تعیین‌کننده‌ای برای یونایتد به ثمر رسانده، مصدوم شد.

به گزارش سرخ نیوز، منچستریونایتد عصر شنبه در لیگ برتر با گل‌های اسکات مک‌تومینی و آنتونی مارسیال، اورتون را شکست داد. مارکوس رشفورد در این فصل ستاره منچستریونایتد بوده است. او بهترین فصل دوران حرفه‌ای خود را سپری می‌کند و تنها دو گل تا تبدیل‌شدن به نخستین بازیکن یونایتد که از زمان رفتن سر الکس فرگوسن به رکورد ۳۰ گل در یک فصل می‌رسد، فاصله دارد. این مهاجم انگلیسی از زمان ورود اریک تن‌هاخ در تابستان گذشته، اعتمادبه‌نفس خود را افزایش داده است. تنها ارلینگ هالند با ۴۴ گل و کیلیان ام‌باپه با ۳۱ گل در این فصل بیشتر از رشفورد در پنج لیگ برتر اروپا گلزنی کرده‌اند. مشکل اصلی اینجاست که یونایتد بیش از حد به این مهاجم وابسته شده است. او در این فصل در ۱۰ بازی لیگ برتر گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رسانده است؛ رکوردی که آخرین بار وین رونی در فصل ۲۰۱۰-۲۰۰۹ آن را ثبت کرده بود. مصدومیت مارکوس رشفورد جدی است در دیدار منچستریونایتد مقابل اورتون، اسکات مک‌تومینی و آنتونی مارسیال گلزنان شیاطین سرخ بودند. پاس گل مارسیال را رشفورد داد. بدترین خبر برای یونایتد اکنون آسیب‌دیدن این بازیکن است؛ مصدومیتی که فعلا پزشکان یونایتد درباره‌اش اظهار نظر نکردند و معلوم نیست او چند بازی از ترکیب تیمش دور خواهد بود. اریک تن‌هاخ درباره آسیب‌دیدگی مارکوس رشفورد گفت:

چیزهایی در فوتبال وجود دارند که نمی‌توانید از آنها اجتناب کنید مثل مصدومیت یک بازیکن. چرا مسئولان لیگ برتر برنامه ما را این طور تنظیم می‌کنند که اولین بازی شنبه را بازی کنیم؟ من نمی‌توانم چیز زیادی در این مورد بگویم، باید صبر کنیم تا پزشکان نظر دهند. نمی‌دانم رشفورد چقدر از میادین دور خواهد بود.
مصدومیت مارکوس رشفورد جدی است آنتونی مارسیال، مهاجم منچستریونایتد، از اوایل فوریه به دلیل آسیب‌دیدگی لگن از میادین دور بود. با این وجود، شیاطین سرخ امیدوارند که این بازیکن ۲۷ساله بتواند تا پایان فصل در ترکیب تیم به میدان برود. یونایتد در جام حذفی و لیگ اروپا برای قهرمانی تلاش می‌کند و در لیگ برتر نیز امیدوار است بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد و به همین خاطر در مقطع حساسی از فصل است. از طرف دیگر رشفورد پس از آسیب‌دیدگی در جریان پیروزی یونایتد در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی مقابل فولام، از ترکیب انگلیس برای بازی‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ مقابل ایتالیا و اوکراین کنار رفت. این بازیکن ۲۵ ساله شاید با یک دوری دیگر مواجه شود که در این صورت بازی با سویا در لیگ اروپا را از دست خواهد داد. یونایتد با پیروزی برابر اورتون با ۵۶ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد و اورتون نیز با ۲۷ امتیاز هفدهم است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...