معدنچی: قول می‌دهم فجر در لیگ می‌ماند

سرمربی جوان فجرسپاسی پس از قبول مسئولیت این تیم گفت:چه من در فجرسپاسی باشم و چه کس دیگری مسئولیت تیم را قبول کند، قول می‌دهم که فجر در لیگ می‌ماند.
کدخبر (29947) | 23 اسفند 1400 | ساعت 16:10
0 80
معدنچی: قول می‌دهم فجر در لیگ می‌ماند
سرمربی جوان فجرسپاسی پس از قبول مسئولیت این تیم گفت:چه من در فجرسپاسی باشم و چه کس دیگری مسئولیت تیم را قبول کند، قول می‌دهم که فجر در لیگ می‌ماند.

به گزارش سرخ نیوز، مهرزاد معدنچی پس از قبول سرمربیگری فجرسپاسی اظهار داشت: باشگاه تنها دو روز قبل از بازی با پدیده تصمیم گرفت که با کلانتری قطع همکاری کند و در این شرایط حساس تصمیم‌گیری خیلی سخت بود اما من به خاطر علاقه و احساس دینی که به فجرسپاسی دارم، تصمیم‌ گرفتم که مسئولیت تیم را قبول کنم.   وی افزود: قطعا در فاصله ۴۸ ساعت تا مسابقه، ما زمانی برای تمرین و برنامه‌های تاکتیکی نداشتیم و سعی کردیم با همان روال قبلی جلو برویم و بازیکنان را از نظر روحی_ روانی آماده کنیم. سرمربی موقت فجرسپاسی درباره عملکرد تیمش مقابل پدیده خاطرنشان کرد: ما مقابل پدیده انتظار یک بازی سخت را داشتیم چون این بازی شانس آخر پدیده به شمار می‌رفت و قابل پیش‌بینی بود که با تمام قوا به میدان بیایند و پر توان بازی کنند. ما هم برای برد به میدان رفته بودیم و به جرات می‌توانم بگویم اولین بازی بود که بازیکنان‌مان با تمام وجود می‌خواستند که برنده شوند و تلاش زیادی برای این اتفاق انجام دادند.   معدنچی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش، متذکر شد: ما مقابل پدیده خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم و نتیجه را تنها به خاطر پنالتی دقیقه ۹۰ از دست دادیم. از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم چون تمام تلاش‌شان را برای کسب نتیجه انجام دادند اما فوتبال است و اتفاقاتش، از بازیکنانم تشکر می‌کنم.   مربی جوان فجرسپاسی درباره آینده تیمش در ادامه فصل گفت: چه من در فجرسپاسی باشم و چه کس دیگری مسئولیت تیم را قبول کند، قول می‌دهم که فجر در لیگ می‌ماند. ما تمام تلاش‌مان را برای موفقیت تیم انجام می‌دهیم، به هر حال تفکراتی که حاکم بر تیم بود، کنار گذاشته شده و قرار است تفکرات جدیدی بر تیم حاکم شود. اگر من هم در فجر بمانم،زمان آن را خواهم داشت که شکل تمرینات تیم را تغییر دهم و تفکرات خودم را پیاده کنم تا بتوانیم در ادامه راه نتیجه بگیریم و فجر را در لیگ حفظ کنیم. معدنچی در پایان بیان کرد: وظیفه خودم می‌دانم که از هواداران فجر و مردم خوب شیراز به خاطر نتایجی که گرفته‌ایم، عذرخواهی کنم. فصل گذشته هم در مقاطعی از صعود به لیگ برتر ناامید شده بودیم اما همان زمان هم گفته بودم که قطعا صعود می‌کنیم، الان هم با قاطعیت اعلام می‌کنم با بازیکنان و نفراتی که در اختیار داریم قطعا فجر در لیگ می‌ماند. بهار آزاد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...