معمای خط حمله پرسپولیس؛ یحیی چقدر روی این ستاره حساب می کند؟

با جذب شهاب زاهدی پرسپولیس رسما کارش را در نقل و انتقالات این فصل آغاز کرد و باید دید در ادامه این روند چه چهره هایی با پیراهن سرخ عکس یادگاری می گیرند.
کدخبر (201564) | 10 تیر 1402 | ساعت 09:07
0 111
معمای خط حمله پرسپولیس؛ یحیی چقدر روی این ستاره حساب می کند؟
با جذب شهاب زاهدی پرسپولیس رسما کارش را در نقل و انتقالات این فصل آغاز کرد و باید دید در ادامه این روند چه چهره هایی با پیراهن سرخ عکس یادگاری می گیرند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، یک مهاجم مرکزی کلاسیک و سرعتی اولین خرید پرسپولیس در این فصل از رقابت ها است. شهاب زاهدی در این فصل قرار است در کنار عیسی آل کثیر، مهدی عبدی و لئاندرو پریرا ترکیب خط تهاجمی پرسپولیس را تشکیل بدهد. اما این تنها یک بخش ماجرا است چرا که یحیی گل محمدی نشان داده برنامه اصلی اش استفاده از یک مهاجم مرکزی و یک مهاجم دوم است. بازیکنانی مثل وحید امیری، امید عالیشاه و محمد عمری در روش مدنظر یحیی می توانند مهاجم باشند و با این وصف شاید بتوان گفت پرسپولیس برای جذب مهاجم دیگر اشتهای آنچنانی نخواهد داشت و فصل را با همین ترکیب آغاز خواهد کرد. در این بخش تنها یک علامت سوال هنوز وجود دارد و آن لئاندرو پریرا است که فصل ناامیدکننده ای را پشت سرگذاشت و با توجه به قراردادش با پرسپولیس این تیم باید امیدوار به پیداشدن یک مشتری داخلی و خارجی برای این برزیلی باشد. اگر پریرا بماند آن وقت احتمالا همین ترکیب فصل را برای سرخ ها آغاز می کنند و اگر او جدا شود باید دید برنامه باشگاه برای پرکردن جای خالی او چیست؟

برنامه پرسپولیس و شهاب زاهدی

عیسی آل کثیر و مهدی عبدی طی فصل هایی که در پرسپولیس حضور داشته اند گل های بسیار حساس و سرنوشت سازی زده اند اما این دو بازیکنانی مثل یورگن لوکادیا نبودند که در هر مسابقه، حتی بازی های آسان گل بزنند. لوکادیا یک ماشین گلزنی بود و حتی در روز بدش و یا با صدکیلو وزن هم گل می زد. برایش مهم نبود چقدر آن ضربه ای که می زند زیبا هست یا نه او فقط توپ را به تور می رساند عبدی و آل کثیر (البته به گواه آمار) بازیکنانی هستند که در شرایط ویژه تیم را نجات می دهند. معمای خط حمله پرسپولیس؛ یحیی چقدر روی این ستاره حساب می کند؟با این وجود باید دید پرسپولیس روی زاهدی چه حسابی باز کرده است؟ آیا او را به عنوان یک ماشین گلزنی و یکی از مهره های ستون فقرات اصلی تیم انتخاب کرده است یا نه قرار است ماموریت دیگری داشته باشد. زاهدی بازیکنی سرعتی است که می تواند وینگر و مهاجم دوم هم بازی کند و اگر اینگونه باشد پرسپولیس و یحیی باید کماکان به عنوان یک مهاجم اصلی برای بازی در نوک خط حمله بگردند. شاید خیلی از مسایل به میزان آمادگی مهاجمان در اولین تمرینات فصل بستگی داشته باشد اما آنچه بیشتر اهمیت دارد آن است که در ذهن یحیی چه می گذرد؟ اینکه او چقدر روی زاهدی برای فصل جدید حساب می کند؟ آخرین خبرها از فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...