مغلطه و اتهام زنی؛ حربه استقلالی ها برای سرپوش گذاشتن روی تخلف شان

استقلالی ها که بدهی ۳۶ میلیاردی شان را به سازمان لیگ پرداخت نکرده اند برای سرپوش گذاشتن روی این تخلف به اتهام زنی روی آورده اند.
کدخبر (40037) | 02 خرداد 1401 | ساعت 16:47
0 79
مغلطه و اتهام زنی؛ حربه استقلالی ها برای سرپوش گذاشتن روی تخلف شان
استقلالی ها که بدهی ۳۶ میلیاردی شان را به سازمان لیگ پرداخت نکرده اند برای سرپوش گذاشتن روی این تخلف به اتهام زنی روی آورده اند.

به گزارش سرخ نیوز، استقلال با حمایت وزارت ورزش به بحث تبلیغات محیطی ورود کرد و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز موظف شدند تا تبلیغات محیطی را به باشگاه ها واگذار کنند. حالا باشگاه استقلال در شرایطی که تنها دو هفته به پایان رقابت های لیگ برتر باقی مانده، هنوز حق السهم سازمان لیگ از تبلیغات محیطی را پرداخت نکرده است! (صادق درودگر در آخرین مصاحبه خود به بدهی ۳۶ میلیاردی استقلال به سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی اشاره کرده است). در این ميان جالب است که مدیران باشگاه آبی پوش پایتخت با شلوغ کاری و اتهام زنی به پرسپولیس کار خودشان را توجیه می کنند! این هم یکی از تبعیض های آشکار فدراسیون و سازمان لیگ است که بدهی چند ده میلیاردی آبی ها پرداخت نشده و به جز چند مصاحبه از درودگر، شاهد هیچ واکنشی در این راستا نبوده ایم! واقعیت این است که پرسپولیس و سازمان لیگ برای تبلیغات محیطی با هم تبادلاتی داشته اند؛ کارگزار سرخپوشان پایتخت با توجه به قرارداد سازمان لیگ با برخی شرکت های تبلیغاتی، تابلوهای تبلیغاتی مدنظر خود را در اختیار سازمان لیگ قرار داده و این مسئله از سوی سازمان لیگ مورد پذیرش قرار گرفته است. باشگاه استقلال هم می توانست همین کار را انجام دهد اما کارگزار آبی ها حاضر به انجام این کار نشد! صادق درودگر و مسئولان دیگر سازمان لیگ تمام مسائل و اتفاقات مربوطه را صورت جلسه کرده اند و بدین ترتیب مسئولیت از برخی مدیران سازمان لیگ نیز سلب شده است و هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در صورت عدم پیگیری جدی باید پاسخگوی نهادهای نظارتی باشد. انتهای این ماجرا چیست؟! باشگاه استقلال یا با تاخیر زیاد یا در چند قسط، این پول را پرداخت می کند و یا این ماجرا همچنان ادامه پیدا می کند! خروجی اما مهم است!؛ کارگزار باشگاه پرسپولیس ۳۰ میلیارد نقدینگی اش را از دست داد اما کارگزار استقلال همین ۳۰ میلیارد نقدینگی را صرف حمایت از تیم شان کرده است! نتیجه هم مشخص است؛ دریافتی بازیکنان داخلی استقلال ۷۰ درصد و خارجی ها ۸۰ درصد است اما در پرسپولیس، دریافتی ها ۵۶ درصد است که امری بی سابقه است! این اتفاق را بگذارید کنار محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن خارجی با آئین نامه ای که فدراسیون نوشت و عملا فقط پرسپولیس را هدف گرفت یا نادیده گرفتن تخلفات استقلالی ها و محروم نشدن مجیدی، دانشگر، چشمی و... و اشتباهات داوری و بسیاری از اتفاقات دیگر. حال رفتار سعید فتاحی و استقلالی ها در نوع خود قابل توجه است؛ آنها دست پیش گرفته، مغلطه می کنند اتهام می زنند تا روی تخلف شان سرپوش بگذارند و جالب آنکه اغلب رسانه ها علاقه ای به پیگیری این ماجرا ندارند!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...