مقصد بعدی کریستین اریکسن مشخص شد

احتمالا آژاکس مقصد بعدی کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی اینتر خواهد بود.
کدخبر (10358) | 11 آبان 1400 | ساعت 18:22
0 111
مقصد بعدی کریستین اریکسن مشخص شد
احتمالا آژاکس مقصد بعدی کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی اینتر خواهد بود.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ورزش سه؛ کریستین اریکسن در جریان مسابقات یورو و در دیدار بین دانمارک و فنلاند دچار مشکل قلبی شده و همچنان از میادین دور است. بعد از این بیماری و با توجه به قوانین فوتبال در ایتالیا، بعید است به این کریستین اریکسن 29 ساله چراغ سبز برای بازی در سری آ نشان داده شود. در ایتالیا و طبق پروتکل کمیته سازمانی قلب و عروق در بخش ورزش که در سال 2017 دچار تغییراتی هم شد شد، فوتبال بازی کردن با دستگاه دفیبریلاتور در قلب ممنوع است.

هنوز فرصت بازی در ایتالیا را برای این ستاره دانمارکی به طور کامل از دست نرفته، اما پزشکان باید ثابت کنند که این مشکل یک بیماری موقت بوده یا یک ویروس باعث بیماری این بازیکن شده است. اما اریکسن می تواند به بازی در سایر کشورهای اروپایی مانند لیگ هلند ادامه دهد. به عنوان مثال دیلی بلیند، مدافع آژاکس و تیم ملی هلند با یک دستگاه در قلب خود همچنان در این کشور بازی می کند.

البته باشگاه اینتر روابط بسیار خوبی با اریکسن دارد و هر تصمیمی با توافق طرفین گرفته خواهد شد و همچنین این باشگاه قصد ندارد در صورت فروش این بازیکن پولی از باشگاه جدید دریافت کند. حالا نشریه کوریره دلااسپورت مدعی شد کریستین اریکسن در فکر بازگشت به آژاکس بوده و در این می تواند با دستگاه دفیبریلاتور کار گذاشته شده در قلب خود نیز بازی کند. به نظر می رسد بازگشت به هلند برای کریستین اریکسن بهترین گزینه است و احتمالا این اتفاق در هفته های پیش رو رخ خواهد داد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...