ملاقات مخفیانه وینیسیوس با یک بازیکن جنجالی والیبال

ستاره برزیلی باشگاه رئال مادرید در سرزمین مادری اش چهره ای شناخته شده و محبوب است
کدخبر (206192) | 19 تیر 1402 | ساعت 23:22
0 441
ملاقات مخفیانه وینیسیوس با یک بازیکن جنجالی والیبال
ستاره برزیلی باشگاه رئال مادرید در سرزمین مادری اش چهره ای شناخته شده و محبوب است

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید آخرین روزهای تعطیلاتش را پشت سر می‌گذارد و قرار است به زودی به اسپانیا بازگردد و به اردوی پیش فصل تیم مادریدی در کمپ ورزشی والدبباس ملحق شود. اما او در همین روزهای پایانی تعطیلات هم خبرساز شده و دلیل آن هم دیدار احتمالی او با یکی از ستاره‌های مشهور OnlyFans و بازیکن سابق والیبال است. وینیسیوس اخیرا تصویری از خودش را در یک هتل لاکچری در سائوپائولو در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و در این تصویر او در حالی که از خود در آئینه عکس می‌گیرد، به کمد لباسی تکیه داده؛ این تصویر، توجه هواداران را به خود جلب کرده است. دیدار مخفیانه وینیسیوس با یک بازیکن والیبال

ارتباط وینیسیوس با یک مدل جنجالی

آنچه حسابی جنجال آفرین شد، این است که کی آلوز، ستاره OnlyFans نیز چند ساعت قبل از آن تصویری از خودش را در همان اتاق هتل در سائوپائولو در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود. شباهت مکان این دو تصویر توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده و گمانه زنی هایی درمورد احتمال وجود یک رابطه رمانتیک میان آنها مطرح شده است. این بانوی اینفلوئنسر در برزیل بسیار مشهور است و بعد از جدایی از نامزد سابقش، گوستاوو، همچنان مجرد است. چند ماه پیش نام کی آلوز برای مدتی حسابی خبرساز شد؛ چرا که او از دنیای حرفه ای والیبال جدا شد تا به عنوان یک مدل در پلتفرم Onlyfans به فعالیت بپردازد. کمی بعد او اعلام کرد که در شغل جدیدش درآمدزایی به مراتب بیشتری دارد:
چه دوست داشته باشم و چه نه، پلتفرم های مجازی حالا بیشترین درآمد را برای من دارند؛ من پنجاه برابر بیشتر از زمانی که والیبال بازی می کردم درآمد دارم و بیشتر هم در OnlyFans؛ چون درآمد ماهانه‌ام ثابت است.
جدیدترین اخبار چهره‌های ورزشی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...