مناظره امشب جنجالی می شود یا خنثی؟

با توجه به اتفاقاتی که در انتخابات چالشی کمیته المپیک رخ داد، پیش بینی می شود انتخابات فدراسیون فوتبال 1401 نیز جنجالی و پرچالش شود.
کدخبر (62420) | 07 شهریور 1401 | ساعت 06:53
0 88
مناظره امشب جنجالی می شود یا خنثی؟
با توجه به اتفاقاتی که در انتخابات چالشی کمیته المپیک رخ داد، پیش بینی می شود انتخابات فدراسیون فوتبال 1401 نیز جنجالی و پرچالش شود.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از خبرورزشی، دیروز اعضای مجمع کمیته ملی المپیک محمود خسروی وفا را به عنوان رئیس کمیته المپیک برای چهار سال آینده انتخاب کردند.

این انتخابات که به دور دوم کشیده شد، مهدی علی نژاد معاون سابق وزارت ورزش و جوانان را مقابل خسوری وفا قرار داد. از این لحظه به بعد انتخابات وارد یک چالش بی سابقه شد و در نهایت خسروی وفا با ۲۸ رای در برابر علی نژاد با ۲۷ رای به برتری رسید.

انتخابات کمیته المپیک البته با فریادهای علیرضا دبیر نیز جنجالی تر از همیشه شد و او با یکی از حاضران در جلسه، به شدت درگیری لفظی پیدا کرد. حالا مشخص نیست که انتخابات فدراسیون فوتبال که فردا هشتم شهریورماه برگزار خواهد شد، چه شرایطی پیدا می کند. آیا این انتخابات جنجالی می شود؟

تاج و عزیزمحمدی

استارت مدیر شبکه ۳

مدیر گروه ورزش شبکه ٣ سیما در نامه‌ای از مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزاله محمدی برای شرکت در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر دعوت کرد.

[irp posts="62182" name="نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال به فوتبال برتر دعوت شدند + عکس"]

تاج اولین واکنش را به این دعوت نشان داد و در نامه ای اعلام کرد: با توجه به اینکه در ساعت پخش این برنامه از روزهای قبل جلساتی را برنامه‌ریزی کرده که خودش میزبان آنهاست، رسم ادب به او اجازه لغو کردن این جلسات را نمی‌دهد و نظر به اینکه خودش در این برنامه شرکت نمی‌کند، امیدوار است که اصل بی‌طرفی و اخلاق حرفه‌ای در طول برنامه رعایت شود.

جواب تاج؛ یک نه محکم!

انتخابات فدراسیون فوتبال 1401، سه شنبه ٨ شهریور ماه برگزار می شود و شب انتخابات، سنگین ترین لابی ها صورت می گیرد. به نظر نمی رسد تاج اشتباهی مرتکب شده باشد. او یک بار در برنامه فوتبال برتر حاضر شد؛ بدون اینکه ۲ کاندیدای دیگر ماجدی و محمدی) به دعوت شبکه ۳ جواب مثبت بدهند.

تاج در فوتبال برتر

مناظره شبکه ٣ با حضور میرشاد ماجدی و عزیزاله محمدی، حتی اگر برگزار شود، چنگی به دل نمی زند؛ چون یکی از طرفین اصلی انتخابات از حضور در آن سر باز زده است.

پیش بینی نتیجه انتخابات

افراد نزدیک به فدراسیون فوتبال می گویند این بار شاهد یک انتخابات چالشی خواهیم بود. آنها رسیدن انتخابات به دور دوم را قطعی می دانند اما همچنان نمی توانند آرای برنده نهایی را تخمین بزنند.

مشخص نیست پیروز انتخابات چه کسی است؛ میرشاد ماجدی که در فدراسیون فوتبال حضور دارد و با تمام ارکان فوتبال ایران در ارتباط است یا مهدی تاج و عزیزاله محمدی کار را تمام می کنند؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...